تیم هندبال پسران دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد توانست با نتیجه 20 بر 18 در یک دیدار نفس‌گیر حساس و مهیج تیم دانشگاه آزاد اسلامی مازندران را مغلوب خود سازد.

به گزارش خبرنگار يزدفردا، دو تیم یزد و مازندران در بازی چهارم دور دوم مسابقات هندبال دسته دو دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد همدان به مصاف هم رفتند که یزد توانست این تیم را از پیش روی بردارد.

جذاب‌ترین و مهیج‌ترین بازی روز دوم، بازی دو تیم یزد و مازندران بود. هر دوتیم بازی نخست خود را واگذار کرده بودند و برای باقی ماندن در کورس رقابت‌ها نیاز به پیروزی داشتند.

مازندران کوچک‌ترین منفذی را برای عبور بازیکنان یزدی باقی نگذاشته بود و در طرف مقابل یزدی‌ها از کوچک‌ترین اشتباه حریف بیشترین بهره را می‌بردند. در طول نیمه اول حتی یک‌بار هم اختلاف امتیازی بیشتر از یک گل به وجود نیامد و به‌محض اینکه یکی از دوتیم موفق به ثمر رساندن گل می‌شد, تیم رقیب در حمله بعدی بازی را به‌تساوی می‌کشاند.

هرچقدر که مازندران در کار قدرتی قوی بود به همان میزان یزد هم بازی سرعتی از خود نشان می‌داد و تقابل سرعت و قدرت در نیمه اول، نتیجه‌ی مساوی را برای دو تیم رقم زد.

در نیمه دوم اما تا اواسط بازی همچنان شاهدبازی پایاپای و حساب‌شده و همراه با برنامه دو تیم بودیم تا اینکه در یک فعل‌وانفعال بازیکن تیم مازندران مرتکب خطا با جریمه 2 دقیقه اخراج از بازی شد که همین امر کمک کرد تا یزدی‌ها برای نخستین بار در طول بازی اختلاف امتیاز را به عدد 3 افزایش دهند.

با ورود مجدد بازیکن اخراجی مازندران به زمین اتفاق جالبی افتاد و گویا قرار بر این است که همه‌چیز در بازی این دو تیم رنگ تعادل و تقارن را به خود بگیرد. به‌محض ورود بازیکن اخراجی مازندران این بار نوبت یزدی‌ها بود که اخطار و اخراج را دشت کنند و این بار فرصت از آن مازندران شد که مجدد اختلاف را به حداقل برساند.

اما تیزهوشی و تمرکز بالای یزدی‌ها در ادامه موجب شد که اختلاف امتیاز 2 به نفع‌شان باقی بماند و درنهایت این بازی جذاب و تاکتیکی با نتیجه 20 بر 18 به سود دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد رقم بخورد. ‌

علی‌اکبر حسین‌پور مربی تیم یزد درباره بازی پایاپای هر دوتیم به تمجید از بازکنان تیمش پرداخت و گفت: «ما به لحاظ قدرت بدنی کمی ضعیف‌تر از حریف بودیم اما بازی تکنیکی به همراه تاکتیک مناسب تیم ما جبران قدرت بازیکنان حریف را کرد و درنهایت موفق شدیم بانظم و انضباط تیمی و بازی تاکتیکی برنده این دیدار شویم.» ‌

به گزارش يزدفردا، مسابقات هندبال دسته دو دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی با حضور ۱۰ تیم از سراسر کشور در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی همدان از ۲۸ تیرماه تا چهار مرداد در حال برگزاری است.











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا