رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 3 خواهران یزد از برگزاری دومین جلسه هم اندیشی آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد تابعه آن مرکز در سال 95 خبر داد .

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 3 خواهران یزد از برگزاری دومین جلسه هم اندیشی آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد تابعه آن مرکز در سال 95 خبر داد .

        به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان یزد،نصرت دهقان در تشریح این خبر گفت:دومین جلسه هم اندیشی آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد تابعه مرکز خواهران یزد با حضور آقای محمد رضا سلطانی رئیس اداره امور مؤسسات كارآموزي آزاد و مشاركت هاي مردمي اداره کل، خانم طاهره رضایی رئیس انجمن های صنفی مراقبت زیبایی ، کارشناسان موسسات کارآموزی آزاد و جمعی از مدیران و مؤسسین آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد مراقبت زیبایی در سالن جلسات مرکز آموزش فنی و حرفه ای آیت ا...خامنه ای یزد برگزار گردید. 

وی افزود: در این جلسه رئیس اداره موسسات کار آموزی آزاد ضمن تبریک هفته مهارت و ششم مردادماه روز ملی کارآفرینی و ترویج آموزشهای فنی و حرفه ای و تاکید بر حضور موثر در جلسات ، همکاری و همدلی آموزشگاه های آزاد استان در ارائه راهکارهای کاربردی و اثربخش و اجرای به موقع دستورالعمل ها و آیین نامه ها در مسیر تحقق اهداف سازمانی را خواستار شد .

گفتنی است در این جلسه موضوعات مختلف من جمله :دوره های باز آموزی مدیران و مربیان این آموزشگاهها، قوانین مرتبط با مجوز حرفه آرایشگر دائم صورت ،رتبه بندی آموزشگاه ها،فعالیت کانون و انجمنها در استان و نحوه انتخاب نماینده کانون در هیأت نظارت استان و علل عدم حل مشکل بیمه موسسین مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا