همزمان با هفته مهارت صورت گرفت: دیدار کارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان اردکان با فرماندار

همزمان با هفته مهارت صورت گرفت: دیدار کارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان اردکان با فرماندار

     به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد، به مناسبت گرامیداشت هفته ملی مهارت و کارآفرینی ، رییس و جمعی ازکارکنان و مربیان مراکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران و برادران اردکان،با حضور در دفتر فرماندارشهرستان اردکان،با "هادی مقیمی" سرپرست فرمانداری شهرستان دیدار نمودند.

در این دیدار صمیمانه،ابتدا نادرمتألهی،رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان اردکان،به معرفی مختصر مراکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران و برادران اردکان پرداخت و سپس وظایف و عملکرد مرکز را برشمرد.

در ادامه هادی مقیمی،ضمن تبریک هفته مهارت و ششم مردادماه روز ملی ترویج آموزش های فنی و حرفه ای،بر لزوم نیازسنجی دقیق حرفه های فنی و خدماتی در سطح شهرستان تاکیدنمودند.

سرپرست فرماندار شهرستان اردکان همچنین ضمن تاکید بر آموزش به اتباع خارجی مقیم شهرستان و روستائیان،مخصوصاً زنان روستایی و اقشار کم درآمد افزود: باید به تک تک واحدهای صنعتی شهرستان مراجعه و ضمن بررسی هزینه و کیفیت تولیدات،در خصوص نقش آموزش های مهارتی به کارگران،در جهت افزایش سود و کیفیت محصولات اطلاع رسانی شود.

شایان ذکر است: فرماندار در پایان سخنان خود درخصوص لزوم برگزاری مسابقات و جشنواره های مربوط به آموزش های فنی و حرفه ای ،نکاتی را بیان داشتند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا