مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد در پیامی سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد در پیامی سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد:"علی آقا افضلی"در پیامی سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

     بیست و ششم مرداد سالروزسراسر افتخار بازگشت غروز آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی و یاد آور ایامی است پر از شور و شادی و معطر به حضور دوباره عزیزانی که عطر شهیدان را با خود داشتند. عزیزانی که صبورتر از سنگ صبور و راضی‏ترین کسان به قضای الهی بودند. آزاده نامیده شدند چون از قید نفس و نفسیات رهایی یافته بودند  و صبوری خانواده این عزیزان در دوران اسارت مایه افتخار و مباهات بود.

     اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با نثار درود به روح ملکوتی شهیدان گرانقدر انقلاب و امام شهدا (ره) و شهدای مدافع حرم این ایام سعید و سالروز این خاطره بزرگ را به رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، ملت شریف ایران، ایثارگران، جانبازان، خانواده معظم شهدا و تمامی آزادگان سرافراز این سرو قامتان صبر و استقامت خصوصا مردم شریف استان دارالعباده یزد و همکارانم در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تبریک و تهنیت عرض می نمایم .سلامت و توفیق روز افزون همگان را تحت عنایات خاصه حضرت بقیه ا...الاعظم ارواحنا فدا(عج) و منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در راستای خدمت هر چه بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه ایزد منان خواستارم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا