مسئول ثبت نام و مدير سامانه مشاوره انتخاب رشته دانشگاه علم و هنر از استقبال گسترده داوطلبان از مشاوره انتخاب رشته اين دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه علم و هنر، "نويد وكيلي" مسئول ثبت نام و مدير سامانه مشاوره انتخاب رشته گفت: با بيان اين كه تحصيل در رشته مناسب، سرنوشت زندگي يك داوطلب كنكور را تعيين مي‌كند، امسال با توجه به ششمين سال متوالي امر مشاوره در دانشگاه علم و هنر و ثبت نام بصورت اينترنتي و مكانيزه شدن نوبت‌دهي به داوطلبين، باعث شده حجم وسيعي از مراجعات از بيرون شهر يزد نيز به آمارهاي سال گذشته افزوده شود، ولي در عمل ارائه خدمات به داوطلبان با كيفيت مناسب‌تر و با حجم بيشتري به متقاضيان ارائه مي‌شود به نحوي كه مراجعين در زمان تعيين شده با مراجعه به دانشگاه مشاوره حضوري مي‌شوند. وي اذعان نمود: با توجه به كيفيت بسيار مناسب اين دوره‌ها با استقبال چشم گير همراه بوده است.


وكيلي خاطرنشان كرد: به منظور رفاه حال مراجعين،علاوه بر ثبت نام در اين دوره‌ها به صورت اينترنتي به آدرس sau.ac.ir، از طريق ربات رسمي تلگرام به آدرس saubot@، داوطلبان مي توانستند ثبت نام و نوبت دريافت نمايند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا