مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با اشاره به نقش مهم بخش دولتی در پیشبرد امور جامعه گفت: این بخش نقش کلیدی، محوری و راهبردی در پیشبرد امور در زمینه های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و غیره دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، " علی نمازی " در نخستین نشست ستاد گرامی داشت هفته دولت این اداره کل که با حضور اعضا در محل سالن کنفرانس برگزار شد؛ با گرامی داشت یاد وخاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: دولت با سیاست گذاری و برنامه ریزی، نقش مهم خود را  در این زمینه به خوبی ایفاء می کند.

وی همچنین نظارت و سیاست گذاری دولت را در هدایت و حمایت از بخش خصوصی یاد آور شد و با قدردانی از تلاش های دولتمردان، همراهی و تعامل بخش بخش خصوصی با دولت را در انجام امور مثبت خواند.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد بر هرچه برگزاری برنامه های هفته دولت تاکید کرد و گفت: در این هفته باید خدمات و فعالیت های دولت در زمینه های مختلف به مردم منعکس شود و اطلاع رسانی لازم صورت گیرد.

وی همچنین بر تجلیل و تکریم کارمندان دولت در این هفته تاکید کرد و اظهار داشت: شاغلان بخش دولتی اعم از مدیران، مسئولان و کارمندان، انسان های خدوم، متعهد، دلسوز و متخصص هستند  که لازم است از آنها تجلیل شود.

دبیر ستاد گرامی داشت هفته دولت اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد هم در این نشست بر گرامی داشت هفته دولت تاکید کرد و از اجرای برنامه های مختلف به همت این اداره کل در هفته دولت خبر داد.

احمد جعفری، تجلیل از کارمندان، اطلاع رسانی عملکرد و فعالیت ها، برگزاری نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه، فعالیت های تبلیغی و فرهنگی، مناسب سازی فضای اداری، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی و تفریحی و حضور فعال در برنامه های هفته دولت را از جمله این برنامه ها برشمرد.

در این نشست هر یک از اعضا به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پیرامون هرچه بهتر برگزاری برنامه های هفته دولت پرداختند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا