عضو یزدی تیم ملی بزرگسالان شمشیربازی گفت:برگزاری جشنواره ملی فیلم کوتاه سه دقیقه با ورزش می تواند جایگاه مهمی برای ورزش استان یزد رقم بزند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، محمد فتوحی در گفتگو با سایت جشنواره ملی فیلم کوتاه سه دقیقه با ورزش گفت: ورزش فقط ورزش قهرمانی نیست و جشنواره ملی فیلم کوتاه سه دقیقه با ورزش باید کمک کند تا ورزش همگانی تبلیغ شود و به شناخت مردم نسبت ورزش همگانی و ترغیب آنها کمک کند.

وی افزود: تحصیل و رفتن به دانشگاه بسیار خوب و ارزشمند است اما متاسفانه خانواده های یزدی تنها فرزندان خود را به ادامه تحصیل ترغیب می کنند و ورزش از یاد جوانان رفته است در حالی که همه مسائل به ادامه تحصیل ختم نمی شود و  انسان به سلامتی بیش از هر چیز نیاز دارد و خانواده ها بابد به این درک برسند و جشنواره ملی فیلم کوتاه سه دقیقه با ورزش می تواند فرهنگ ورزش را در یزد توسعه دهد.

فتوحی ملی پوش یزدی شمشیربازی در ادامه اظهار داشت : گرایش جوانان یزدی به ورزش کم است  وخانواده ها و مدیران ورزشی استان باید بیشتر  تلاش کنند و حال که فرصتی در قالب جشنواره ملی فیلم کوتاه سه دقیقه با ورزش در استان یزد پیش آمده است باید با کیفیت بالا کار شود و به دلیل نقش و تاثیرگذاری فیلم قطعا ثمرات مثبتی در پی خواهد داشت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا