معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان یزد با اشاره به ضرورت تقویت سازمان‌های مردم نهاد گفت: فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد یزد ۱۲۵ درصد رشد یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، طوبی مازارزاده در نشست خبری با اصحاب رسانه استان یزد با تاکید بر اینکه رویکرد دولت در تقویت سازمان‌های مردم نهاد است، اظهار داشت: در سال گذشته رشد 125 درصدی سازمان‌های مردم نهاد را در استان یزد داشتیم.

وی توسعه سازمان‌های مردم‌نهاد را یکی از رویکردهای توجه به جوانان دانست و ادامه داد: آن چیزی که برای استان یزد پیش‌بینی شده بود معادل 20 مورد بود که با تشکیل 18 سازمان مردم‌نهاد، 90 درصد از پیش بینی استان یزد محقق شد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان یزد افزود: یکی از مهمترین مواردی که در زمینه امور جوانان به آن باید توجه شود این است که این موضوع به دغدغه‌ای برای جامعه تبدیل شود و در راستای بهبود وضعیت جوانان گام برداشت.

مازارزاده خاطرنشان کرد: در این زمینه متاسفانه هنوز آن طور که باید و شاید جامعه حساسیت لازم را پیدا نکرده و امور مرتبط با جوانان در سایه دیگر فعالیتها قرار گرفته است.

وی از دغدغه رسانه‌ها نسبت به ورزش و توسعه ورزش در استان یزد تقدیر و تشکر کرد و گفت: باید زمینه‌ای فراهم شود که توجه رسانه‌ها به امور جوانان هم همانند توجه به فعالیت‌های ورزشی به یک دغدغه تبدیل شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان یزد بیان کرد: تا زمانی که رسانه‌ها و خبرنگاران به اندازه کافی به این موضوع نپردازند، نمی‌توان انتظار داشت که توجه به مباحث مرتبط به جوانان در راس امور یک جامعه قرار گیرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا