نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اهمیت تحقق اقتصاد مقاومتی، گفت: افزایش کیفیت کالاهای تولید داخل زمینه حضور در بازارهای جهانی را فراهم می‌کند.
 آیت‌الله محمدرضا ناصری در آیین افتتاحیه هفدهمین نشست سالیانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور که به میزبانی دانشگاه یزد برگزار شد، هدف خلقت انسان را دستیابی به کمال انسانی و رستگاری دانست و اظهار داشت: تمام برنامه‌ریزی‌ها و تلاشهای انسان هم باید در راستای رسیدن به این هدف باشد.
امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه یکی از مواردی که سبب ضعف انسان می‌شود، جدال با دیگران است، گفت: تفرقه و جدال تنها برای دشمن سود دارد و بجز دور کردن ما از مسیر اصلی هیچ حاصلی ندارد.
وی با استفاده از روایتی از امام صادق(ع) سه موضوع همت کوتاه، راهکار نداشتن و ضعف در تصمیم‌گیری را زمینه‌های عدم موفقیت انسان دانست و افزود: اگر هر یک از این سه موضوع را در برنامه‌ها و فعالیت‌های خود نداشته باشیم، نمی‌توانیم به موفقیت دست پیدا کنیم.
آیت الله ناصری تصریح کرد: در مقابل اگر هر یک از این موارد را ما بتوانیم به خوبی در وجودمان ایجاد کنیم و علاوه بر اینکه همت بلندی داریم و راهکار مناسبی پیدا می‌کنیم، در تصمیم‌گیری‌هایمان هم جدی باشیم، حتما در هر کاری که وارد شویم به موفقیت دست پیدا می‌کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان یزد این الگو را ویژه تمام عرصه‌ها دانست و گفت: در عرصه اقتصاد زمانی که ما همت بلند داشته باشیم به سود محوریهای کوتاه مدت فکر نمی‌کنیم و دست به تولید کالاهای بی ارزش نمی‌زنیم بلکه با آینده‌نگری و تولید کالاهای با کیفیت، بازار را برای آینده خود حفظ می‌کنیم. 
امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور و ایستادگی در برابر مشکلاتی که دشمنان ایجاد می‌کنند هم نیازمند همتی بلند است که به وسیله آن، زمینه پیشرفت کشور را فراهم کنیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا