شهردار یزد در جلسه ای با عنوان اقتصاد مقاومتی عمده ترین اقدامات شهرداری در این زمینه را برشمرد و از کاهش 21 نفری تلفات فوتی تصادفات در سطح شهر خبر داد.

محمدرضا عظیمی زاده در اولین جلسه اقتصاد مقاومتی شهرداری یزد هوشمند سازی تقاطع ها از سوی شهرداری که ترافیک در مرکز کنترل، نظارت می شود را از مهمترین اقدامات در زمینه اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: بر این اساس در چهار ماهه اول سالجاری آمار تلفات جانی تصادفات نسبت به مدت مشابه سال گذشته به اندازه 21 نفر کاهش داشته است.

وی همچنین از جمله اقدامات شهرداری در این زمینه را رساندن میوه ارزان به مردم دانست که به عنوان یک اقدام مؤثر از سوی سازمان میادین میوه و تره بار در حال انجام می باشد و رضایت شهروندان را نیز جلب نموده است.

شهردار یزد خاطرنشان کرد مهمترین شاخصه برای شهر امنیت می باشد که در برنامه پیشنهادی اولیه بنده به شورای اسلامی شهر نیز به نام بلد امین آورده شده است.

عظیمی زاده با بیان این مطلب که اگر یک شهرداری بتواند امنیت را برای شهروندان تأمین کند، شهرداری موفق است اظهار داشت: باید کاری کنیم که مردم در شهر و شهرداری احساس امینت نمایند.

شهردار همچنین امنیت شهر را در رونق گردشگری مؤثر دانست که در راستای اقتصاد مقاومتی است.

وی برون سپاری مجوز حفاری انشعابات، چابک سازی چارت و کاهش هزینه های جاری شهرداری، تفکیک از مبدأ زباله ها، کاهش زمان صدور پروانه به زیر پانزده روز در چهار ماهه اول امسال، رونق بافت تاریخی و جلوگیری از گسترش بی رویه شهر و انجام امور عمرانی که پایه رونق گردشگری می باشد را از مهمترین اقدامات شهرداری در زمینه اقتصاد مقاومتی دانست.











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا