استاندار یزد عصر سه‌شنبه دوم شهریورماه در شورای راهبری توسعۀ مدیریت استان که ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در آن بررسی شد، خبر از تأیید این ارزیابی و معرفی دستگاه‌های برتر در هفتۀ دولت داد.

به‌گزارش اداره‌کل روابط عمومی استانداری یزد، نشست شورای راهبری توسعۀ مدیریت استان با حضور استاندار یزد، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعۀ منابع استانداری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و اعضای این شورا در سالن زنده‌یاد حمیدیا استانداری برگزار شد.
استاندار یزد در این جلسه که با هدف بررسی نتایج ارزیابی عملکرد سال94 دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد این ارزیابی را که از سوی دبیرخانۀ جشنوارۀ شهید رجایی استان انجام شده است تأیید کرد و خبر داد که نتایج ارزیابی‌ها در هفتۀ دولت اعلام و از دستگاه‌های برتر تقدیر می‌شود.
«سیدمحمد میرمحمدی» با اظهار امیدواری که سال آینده با پیشنهادات سازنده به دنبال تقویت نقاط قوت این فرآیند و رفع نقاط منفی آن باشیم، گفت: لازم است شاخص‌هایی طراحی شوند که از نظر کمیّت و کیفیت مطلوب باشند و ارزیابی در سال‌های آینده به‌گونه‌ای باشد که میان دستگاه‌هایی که بودجۀ دولتی و خصوصی دارند تعادل برقرار شود.
دستگاه‌های برتر در دو بخش شاخص‌های عمومی و اختصاصی ارزیابی شده‌اند که شاخص‌های عمومی شامل برنامۀ مهندسی نقش و ساختار دولت، دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری، مدیریت سرمایۀ انسانی، خدمات عمومی در فضای رقابتی، صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری و استمرار نظام جامع مدیریت عملکرد بوده و شاخص اختصاصی نیز از سوی ستاد ملی دستگاه به واحدهای استانی ابلاغ شده است.
گفتنی است جشنوارۀ شهید رجایی استان شنبه ششم شهریور ماه برگزار می‌شود و دستگاه‌های اجرایی برتر استان از میان 50 دستگاه شرکت کننده و تیم‌های کاری مؤثر در این جشنواره معرفی و تقدیر می‌شوند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا