سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد بر ضرورت استفاده از پتانسیل خیران برای تجهیز پایگاه‌های امدادرسانی و رفع نیازهای امدادی شهرستان با برنامه ریزی تاکید کرد و افزود: با توجه به نیاز تیم امدادی جمعیت هلال احمر اشکذر به یک دستگاه آمبولانس، لازم است از حمایت مسئولان شهرستان برای خرید این آمبولانس بهره بگیریم.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان «عباس احدپور» در این دیدار جداگانه با «محمد علی شاه حسینی» فرماندار اشکذرخواستار همکاری هر چه بیشتر مسئولان به ویژه فرمانداری اشکذر برای تقویت تجهیزات و امکانات هلال احمر در این شهرستان شد.

وی افزود: هدف از ایجاد و تقویت خدمات امدادی جمعیت هلال احمر در استان و شهرستان‌ها، نجات جان مردم، آموزش کمک‌های اولیه و کاهش خسارت و تلفات ناشی از حوادث و سوانح است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد ادامه  داد: از این رو انتظار می‌رود که فرمانداران به ویژه فرمانداری اشکذر نهایت همکاری را برای تقویت و تجهیز هر چه بیشتر جمعیت هلال احمر شهرستان داشته باشد.

وی افزود: برای تکمیل و تجهیز پایگاه‌های امدادرسانی و به روزرسانی امکانات امدادرسانی یکی از نیازهای شهرستان اشکذر است که مسئولان شهرستان باید برای تامین آن، همت کنند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین «طالبیان» امام جمعه اشکذر نیز با بیان اینکه توجه به فعالیت‌های فرهنگی، دینی و آموزشی برای جوانان، یکی از برنامه‌های شاخص جمعیت هلال احمر استان است، بر تحقق این مهم در شهرستان‌ها با همکاری مسئولان تاکید کرد.

احدپور در ادامه تقویت نیازهای امدادی را با کمک امام جمعه و مسئولان این شهرستان با جذب حمایت خیران ممکن و موثر دانست.

وی تاکید کرد: قطعا جذب حمایت خیران برای تجهیز و تکمیل پایگاه‌های امداد رسانی هلال احمر در اشکذر، بسیار موثر واقع خواهد شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد در ادامه حضور خود در شهرستان اشکذر، در جلسه مشترک با حضور اعضای شورای اجرایی هلال احمر شهرستان اشکذر شرکت کرد.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا