محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه سفر سه روزه خود به استان یزد روز جمعه همزمان با چهارمین روز از هفته دولت از مرکز خدمات سرمایه گذاری این استان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، وی در جریان این بازدید که سید محمد میر محمدی استاندار یزد، محمد رضا تابش نماینده  مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی و معاونان استاندار و جمعی از مسئولان و مدیران کل حضور داشتند؛ در جریان فعالیت های این مرکز و اقدامات صورت گرفته برای جذب و تسهیل فرایند سرمایه گذاری در استان قرار گرفت.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در این بازدید از تلاش های استانداری و اداره کل امور اقصتادی و دارایی یزد برای  تجهیز و راه اندازی مرکز خدمات سرمایه گذاری قدردانی کرد.

نوبخت با بیان اینکه این مرکز، نقش مهمی در تسریع، تسهیل و جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی دارد؛  استقرار این مرکز  را در ساختمان تاریخی و فرهنگی مالیه قدیم اقدامی مثبت ارزیابی کرد و گفت: این نوع اقدام، گذشته تاریخی را به حال پیوند می دهد و  زمینه توسعه آینده را فراهم می کند.

معاون رئیس جمهور با اشاره به نوپا بودن مرکز  یاد شده  اظهار امیدواری کرد: تلاش برای راه اندازی مرکز  خدمات سرمایه گذاری و اقدامات بعدی آن، منجر به تسهیل سرمایه گذاری، ایجاد فرصت های جدید شغلی و توسعه ای شود.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد هم در این بازدید با ارائه گزارشی از  مرکز  یاد شده و روند مرمت و بازسازی ساختمان آن گفت: حدود 20 دستگاه اجرایی مرتبط با  امر سرمایه گذاری در  این مرکز  مستقر و خدمات لازم را به سرمایه گذاری ارائه خواهند داد.

" علی نمازی"  افزود: با استقرار و فعالیت دستگاههای عضو در مرکز خدمات سرمایه گذاری،  فعالیت ها و خدمات سرمایه گذاری در استان تسهیل و به صورت متمرکز ارائه می شود.

وی اضافه کرد: زیر ساخت های فنی لازم برای این کار فراهم است و به زودی  دستگاههای مرتبط با سرمایه گذاری در  مرکز یاد شده مستقر و فعالیت رسمی خود را آغاز خواهند کرد.

نائب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان یزد همچنین از ایجاد و راه اندازی پنجره واحد سرمایه گذاری در این مرکز در آینده نزدیک خبر داد.

دکتر نوبخت به نمایندگی از دولت تدبیر و امید، چهارشنبه گذشته به یزد سفر کرد.

در این سفر علاوه بر دیدارها و نشست های مختلف و بازدید از طرح های منتخب، مسائل مهم استان از جمله اعتبارات هزینه‌ای ، روند اعطای تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی، پیشرفت طرح‌های سفر رئیس جمهوری و مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.












سایت خبری یزد فردا









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا