معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به دستاوردهای برجام گفت: پس از اجرای برجام تاکنون بیش از پنج میلیارد و 200 میلیون دلار سرمایه گذاری مستقیم خارجی در کشور انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، " محمد باقر نوبخت " روز جمعه در حاشیه سفر به یزد و در جریان بازدید از مرکز خدمات سرمایه گذاری این  استان  افزود: این میزان سرمایه گذاری در طرح های مختلف از جمله حمل و نقل ، انرژی های تجدید پذیر، گردشگری و غیره صورت گرفته است.

وی روند سرمایه گذاری خارجی در کشور را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: باید با همت و تلاش مضاعف،  زمینه های لازم را برای سرمایه گذاری در کشور فراهم کنیم.

معاون رئیس جمهوری، ظرفیت ها و پتانسیل های سرمایه گذاری در استان یزد را خوب توصیف و بر تسهیل و تسریع در فرآیند جذب سرمایه گذاری خارجی در این استان تاکید کرد.

نوبخت همچنین با بیان اینکه  اقدامات خوبی برای جذب سرمایه گذاری در استان یزد آغاز شده است  از تلاش  مسئولان امر به خصوص اداره کل امور اقتصادی و دارایی و مرکز خدمات سرمایه گذاری یزد قدردانی و  اظهار امیدواری کرد: در سفر های آتی به یزد گزارش خوبی از  فرآیند تسهیل و جذب سرمایه گذاری داشته باشیم.

تلاش برای راه اندازی مرکز خدمات سرمایه گذاری و مرمت و باز سازی ساختمان مالیه به عنوان مرکز،  برگزاری بیش از 10 نشست سرمایه گذاری و  شناسایی بیش از 73 فرصت سرمایه گذاری در بخش های مختلف از جمله اقدامات اساسی استان یزد طی یکسال گذشته می باشد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا