معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه جشنواره ملی سه دقیقه با ورزش کار ارزشمند و قابل تقدیری است گفت: این جشنواره می تواند تاثیرات فرهنگی، اجتماعی زیادی در جامعه داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، محمدرضا رستمی معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در دومین روز سفر به یزد به همراه مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان ، طوبی مازارزاده معاون فرهنگی و امور جوانان و ابوالفضل کارگر معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد از دبیرخانه جشنواره ملی فیلم کوتاه سه دقیقه با ورزش بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید و در دیدار با دست اندرکاران این جشنواره گفت: جشنواره ملی فیلم کوتاه سه دقیقه با ورزش با توجه به ماهیتی که دارد، می تواند با نگاه هنرمندانه کارگردانان و فیلمسازان در جامعه بسیار تاثیر گذار باشد .

معاون وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: بایدجوانان را حمایت و ترغیب به  فیلمسازی و حضور در این جشنواره کرد ، چرا که هنر جایگاه ویژه ای در تاثیرگزاری بر افکار عمومی دارد و می تواند مردم را به ورزش قهرمانی و همگانی سوق دهد.

در ادامه این بازدید اعضاء کمیته های جشنواره ملی فیلم کوتاه سه دقیقه به ورزش به تشریح عملکرد دبیرخانه ، آثار ارسال شده و بخش های مختلف جشنواره ملی فیلم کوتاه سه دقیقه به ورزش پرداختند و سپس رستمی معاون وزیر ورزش و جوانان پوستر جشنواره را امضاء کرد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا