به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد

با هدف توسعه پارک های محله ای و افزایش امکانات رفاهی و بازی در سطح این اماکن عمومی برای استفاده ساکنین و شهروندان سطح محلات ،رئیس و اعضای کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر یزد به همراه مهندس عظیمی زاده شهردار  و مهندس صفدرپور مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری از پارک درون محله ای خیابان شهیدان ادهمی بازدید کردند.

ملیحه امینی اصیل رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر یزد با مثبت ارزیابی کردن این بازدید و بازدید های قبلی از این پارک درون محله ای و ابراز رضایتمندی شهروندان نسبت به اقدامات انجام شده در این پارک گفت:  ایجاد حس اعتماد دو جانبه بین شهروند و  شهرداری می تواند در خدمت رسانی به شهر کمک کند و باید در امر خدمات رسانی به شهروندان بیشتر کوشا باشیم.

در ادامه حاضرین  ضمن بازدید از دیگر نقاط این پارک، از سطح کیفی و نظارت فضای سبز و امکانات پارک بازدید شد  و دبیر کمیسیون کمبود ها و نارسایی ها و نقات ضعف و قوت را یادداشت و جهت  رسیدگی به مشکلات در برنامه کاری خود جای دادند .

لازم به ذکر است هم اکنون در پارک درون محله ای خیابان شهیدان ادهمی ست وسایل ورزشی، صندلی و  وسایل بازی کودکان نصب شده است که در این زمینه از تلاش و زحمات  مهندس عظیمی زاده شهردار و مهندس صفدرپور مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری قدردانی شد.

حجت الاسلام زارع رئیس شورای اسلامی شهر یزد هم در این بازدید  ضمن قدراني از تلاش شبانه روزي پرسنل زحمت کش سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری ، به ضرورت توسعه اینگونه  فضاها  اشاره کرد  و افزود : احداث پارک‌های درون محله ای دارای اهمیت خاصی است چرا که زمینه حضور فعالیت‌های اجتماعی و تفریحی برای ساکنان محله را فراهم می کند.

مهندس صفدرپور مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبر شهرداری هم نصب دستگاه‌ها و تجهیزات ورزشی در پارک‌ها را بر اساس نیاز جامعه به انجام فعالیت‌های جسمانی و توسعه فرهنگ سلامتی و تندرستی برشمرد و گفت: ورزش در پارک‌ها نقش بسزایی در ایجاد روحیه شادابی و به تبع آن آسایش و آرامش زندگی شهروندان را به دنبال دارد.

در ادامه حاضرین به همراه مهندس خواجه منصوری شهردار منطقه3  از پارک آزادگان  بازدید کردند و کمبود ها و نیاز های این پارک بررسی و جهت پیگیری به شهرداری منطقه ارسال شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا