سرپرست مرکز علمی کاربردی میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری استان یزد با اعلام این خبر گفت:این مرکز برای ترم مهر ماه در رشته های مختلف مقطع کاردانی و کارشناسی اقدام به جذب دانشجو نموده است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، از مهمترین شرايط و تسهيلات ويژه تحصيل در اين مركز؛ شهريه پائين و  تقسط بندي آن  و ارائه مدرك معتبر مورد تاييد وزارت علوم  است.
فاطمه دانش یزدی از پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی در رشته های مدیریت گردشگری،هتلداری وطلاوجواهر و در مقطع کارشناسی هتلداری وگردشگری خبر داد.
وی در ادامه افزود: علاوه بر آموزش و تربیت نیروهای کارآمد و متخصص در سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری
 
رشته های طلاوجواهردر مقطع کاردانی و رشته هتلداری در مقطع کارشناسی  برای اولین بار در استان ارائه شده است وامیدواریم با توجه به سند چشم انداز سال 1400 و اهمیت گردشگری  در استان یزد بتوان در تربیت نیروی ماهر گامی موثر برداشت.

خاطرنشان مي سازد علاقمندان به ثبت نام و تحصيل در رشته هاي فوق مي توانند از سايت رسمي سازمان آموزش كشور به آدرس:  www.sanjesh.org  اقدام و یا جهت مشاوره و ثبت نام حضوری به  مرکز میراث فرهنگی واقع در خیابان ایرانشهر کوچه هاشم خان خانه تاریخی هاشم خان از ساعت 8 الی 20 مراجعه نمایند.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا