مجمع عمومی عادی سالیانه تعاونی تبلیغات پرواز (پیشگامان رسانه و آگهی زبده) برای سال مالی منتهی به پایان اسفند ۹۴ برگزار شد و صورت‌های مالی با اظهارنظر حسابرسی مستقل به تصویب رسید.

به گزارش روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، مجمع عمومی عادی سالیانه تعاونی تبلیغات پرواز، در تاریخ چهارشنبه دهم شهریور ماه سال جاری با حضور اعضای هیات مدیره، نمایندگان مجمع عمومی، مدیرعامل و حسابرسان مستقل و بازرس قانونی برگزار شد.

در این نشست مهندس حاتمی نسب، مدیرعامل پیشگامان رسانه و آگهی زبده (پرواز)، ضمن خیر مقدم به حاضران به ارائه گزارشی جامع از فعالیتهای صورت گرفته و عملکرد این تعاونی در سال گذشته و همچنین تشریح برنامه های پیش رو در جهت پیشبرد اهداف آتی شرکت پرداخت.

در ادامه حسابرس مستقل و بازرس قانونی ، پس از قرائت گزارش های حسابرسی و بررسی صورتهای مالی در اظهارنظر نهایی، عملکرد مالی این تعاونی را برای تصویب صورت‌های مالی منتهی به سال 94 مطابق با استانداردهای حسابدرای ارزیابی کرد. براساس این گزارش صورت‌های مالی این تعاونی برای سال مالی منتهی به پایان اسفند سال 94 در حالی به تصویب رسید که در آن ترازنامه، صورت‌های سود و زیان و قرائت گزارش حسابرس مورد تایید مجمع قرار گرفت. انتخاب بازرس یکی دیگر از مفاد دستور جلسه بود که با رای گیری از اعضا انجام پذیرفت.

در پایان این نشست دکتر رضایی نژاد مدیرعامل اتحادیه تخصصی امور زیربنایی پیشگامان، ضمن ابراز خرسندی از فعالیتهای انجام گرفته در تعاونی تبلیغات پرواز، از زحمات مهندس حاتمی نسب، مدیرعامل این تعاونی تقدیر نمود.

تعاونی تبلیغات پرواز، از شرکت های عضو اتحادیه امور زیربنایی پیشگامان است که با هدف ارتقای سطح تبلیغات و استفاده از دانش روز دنیا در این راستا تاسیس گردیده و تاکنون به موفقیت های چشمگیری چه در سطح استان و چه در سطح ملی دست یافته است و همواره در زمره موفقترین شرکتهای عضو این گروه چه در زمینه مدیریتی و چه درآمدزایی بوده است.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا