یزدفردا"امروز برخلاف دیروز شاهد معاملات اکثرا متعادل و متمایل به منفی بود و نیز حجم معاملات نسبت به روز کاری قبل در این گروه نسبت به روز کاری قبل کمتر بود.این گروه امروز در صدر گروه هایی بود که تاثیر مثبت بر شاخص بورس داشتند به طوری که دو شرکت ایران خودرو و سایپا با بیش از ۱۲ و ۹ واحد،تاثیر مثبت بر شاخص داشتند.

به گزارش اخبار خودرو، امروز برخلاف دیروز شاهد معاملات اکثرا متعادل و متمایل به منفی بود و نیز حجم معاملات نسبت به روز کاری قبل در این گروه نسبت به روز کاری قبل کمتر بود.

این گروه امروز در صدر گروه هایی بود که تاثیر مثبت بر شاخص بورس داشتند به طوری که دو شرکت ایران خودرو و سایپا با بیش از ۱۲ و ۹ واحد،تاثیر مثبت بر شاخص داشتند.

۱۷ شرکت از ۳۰ نماد قابل معامله، با افزایش قیمت و نماد ۱۳ شرکت با کاهش قیمت به کار خود پایان دادند.

صف های خرید متعلق به سهام شرکت های کمک فنرایند امین و صنایع ریخته گری ایران و در مقابل بیشترین کاهش قیمت متعلق به شرکت آهنگری تراکتورسازی ایران و ریخته گری تراکتورسازی ایران به ترتیب با ۴٫۶۲ و ۴٫۹۸ درصد منفی بود.بیشترین حجم معاملات این گروه را شرکت های سایپا و ایران خودرو دیزل به ترتیب با بیش از ۷۲ و ۲۳ میلیون سهم به خود اختصاص دادند.

بیشترین ارزش معاملات در این گروه متعلق به شرکت های ایران خودرو در نماد سایپا و ایران خودرو  به ترتیب با بیش از ۸۲ و ۴۱ میلیارد ریال می باشد. میانگین درصد قیمت پایانی در این گروه ۱٫۰۱ درصد مثبت و میانگین درصد آخرین قیمت در این گروه ۰٫۲۶ درصد مثبت بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا