یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"خبرهای پلیسی استان يزد- با تلاش کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان اعضاي يک باند سه نفره سرقت دستگير و به 52 فقره سرقت مغازه و اماکن خصوصي در سطح شهر يزد اعتراف کردند.

 

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا، سرهنگ "حسين رضايي" درباره اين خبر گفت: در پي سرقت هاي متعدد از مغازه ها در سطح شهر يزد که نگراني شهروندان را نيز به دنبال داشت، تيمي از ماموران باتجربه اداره مبارزه با سرقت به بررسي موضوع پرداختند.

وي ادامه داد: پيگيري ماموران پليس در خصوص اين پرونده ادامه داشت تا اينکه کارآگاهان پليس از خبري مبني بر وصول دو فقره از چک هاي سرقتي در شهر مطلع شدند.

رضايي افزود: ماموران پليس با پيگيري هاي مستمر، موفق به شناسايي يکي از سارقان حرفه اي شده و پس از هماهنگي با مقامات قضائي، وي به همراه دو نفر از همدستانش را در مخفيگاهشان دستگير کردند.

سرهنگ رضايي ضمن اشاره به کشف مقادير بسيار زيادي اموال مسروقه شامل؛ گوشي موبايل، ابزارآلات، لوازم جانبي کامپوتر، چک هاي مسروقه و ... گفت: متهمان در بازجويي هاي انجام شده به 52 فقره سرقت مغازه و اماکن خصوصي در سطح شهر يزد اعتراف کردند.

اين مقام انتظامي ارزش برآورد شده اموال سرقتي را بالغ بر يک ميليارد ريال بيان کرد و ادامه داد: با تلاش ماموران پليس دو تن از مالخران اين سرقت ها نيز دستگير شدند.

رئيس پليس آگاهي استان يزد در پايان با بيان اينکه متهمان اين پرونده روانه زندان شدند از مغازه داران درخواست کرد؛ مغازه هاي خود را به درب فلزي و تجهيزات ايمني ضدسرقت مجهز کنند

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا