یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"خبرهای پلیسی استان يزد- رئيس پليس فتا استان يزد گفت: کاربران براي اطلاع از فروشگاه هاي داراي نماد الکترونيکي به سايت enamad.irمراجعه کنند.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا، سرگرد "مرتضي ابوطالبي" در خصوص اعتماد به سايت ها هشدار و نکاتي را متذکر شد.

رييس پليس فتا استان يزد گفت: با توجه به پيشرفت علم و تکنولوژي، استقبال مردم از اينترنت روز به روز در حال افزايش است، اين امر موجب شده تا افراد سود جو با روش هاي مختلف از آنان سوء استفاده کنند. در يکي از اين روش ها کلاه برداران با استفاده از سايت هاي نا معتبر(فروشگاه هاي آنلاين، شبکه هاي اجتماعي، آگهي هاي استخدام و....) اقدام به کلاه برداري مي نمايند.

وي با بيان اينکه کاربران نسبت به وضعيت ثبت سايت حساسيت داشته و براي بررسي وضعيت ثبت سايت به samandehi.ir مراجه کنند افزود: براي خريد از فروشگاه هاي آنلاين توجه داشته باشيد که سايت هاي فروشگاهي داراي نماد الکترونيکي از وزارت صنعت و معدن باشند.

ابو طالبي تصريح کرد: براي اطلاع از فروشگاه هاي داراي نماد الکترونيکي به سايت  enamad.irمراجعه نماييد.

رئيس پليس فتا استان يزد با تاکيد بر اينکه براي عضويت در شبکه هاي اجتماعي از شبکه هاي اجتماعي که مورد تاييد وزارت ارشاد مي باشند استفاده شود گفت: براي هر گونه فعاليت در فضاي مجازي و ورود به سايت ها و اطمينان از اعتبار و چگونگي فعاليت آنان از تجربيات ديگران بهره مند شويد.

رئيس پليس فتا استان يزد تصريح کرد: در نهايت پليس فتا از کليه کاربران مي خواهد در صورت مواجه با موارد مشکوک آن را از طريق سايت پليس فتا به آدرس   Cyberpolice.ir بخش تماس با ما گزارش کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا