یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"خبرهای پلیسی استان يزد- فرمانده انتظامي شهرستان ابرکوه گفت: پيشگيري از جرايم به‌ خصوص سرقت به مراتب آسان تر و کم هزينه تر است و اصناف بايد با مشارکت پليس و عمل به توصيه هاي کارشناسان اين نيرو، زمينه سرقت از صنوف را به حداقل ممکن برسانند.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا، سرهنگ "احمدکمالي" فرمانده انتظامي شهرستان ابرکوه اظهارداشت: ما معتقديم پليس از مردم و براي مردم است و حضور نيروي انتظامي بايد هميشه موجب آرامش و دلگرمي و وسيله تنظيم روابط با شهروندان باشد.

وي در ادامه گفت: پيشگيري از جرايم به‌ خصوص سرقت به مراتب آسان تر و کم هزينه تر است و اصناف بايد با مشارکت پليس و عمل به توصيه هاي کارشناسان اين نيرو، زمينه سرقت از صنوف را به حداقل ممکن برسانند. 

سرهنگ کمالي افزود: ارائه هشدارهاي پليسي به صورت مداوم و حضوري توسط پليس شهرستان ارائه مي شود و اين امر باعث کاهش انواع سرقت ها در سطح شهرستان شده است.

کمالي مشاركت و همدلي اصناف با پليس در پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي را يكي از اركان تأمين امنيت پايدار عنوان و گفت: در صورت تقويت همكاري داوطلبانه و مستمر اصناف با پليس قطعاً مي توان شاهد تحكيم پايه هاي امنيت در جامعه بود.

فرمانده انتظامي شهرستان ابرکوه در خاتمه ضمن تقدير از بازاريان بويژه اعضاي اتحاديه صنف طلا فروشان، با اشاره به موارد مهم در حفاظت و ايمني وپيشگيري از سرقت از کليه اعضاي اتحاديه صنف طلافروشان خواست تا نسبت به تجهيز واحد صنفي خود به سيستم هشدار دهنده و اتصال آن به مركز 110 و كنترل و چك کردن دوربين هاي مداربسته، نصب درب ها و شيشه هاي ضد ضربه اقدام کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا