جزئیات نحوه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، نتایج آزمون ورودی دوره کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال 95 دانشگاه آزاد اسلامی دیروز 23 شهریور اعلام شد و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت اعلام نتایج مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه به نشانی www.azmoon.org از نتایج خود مطلع شوند.

سنوات تحصیلی در دوره کارشناسی‌ارشد ناپیوسته 3 سال است و قابل افزایش نیست. مجوز ثبت‌نام اتباع خارجی مقیم متعاقب انجام تشریفات قانونی و بررسی صلاحیت‌های اقامتی اتباع مزبور و اعلام رسمی آن از سوی اداره کل امور اتباع و مهاجران خارجی وزارت کشور است و تا قبل از آن پذیرش این افراد به صورت موقت است.

پذیرفته‌شدگانی که در فرم ثبت‌نام اینترنتی شرکت در آزمون، خود را مشمول استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران دانسته‌اند، باید هنگام ثبت‌نام فرم مربوط به تعهدنامه استفاده از این سهمیه را به واحد یا مرکز دانشگاهی تحویل دهند.

پذیرفته‌شدگان نهایی همه رشته‌ها (به جز کارگردانی نمایش و نوازندگی ساز جهانی) باید در روزهای شنبه و یکشنبه 27 و 28 شهریور با همراه داشتن مدارک لازم به واحدهای پذیرفته‌شده مراجعه کنند. پذیرفته‌شدگان برای دریافت نشانی و شماره تماس واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند به سایت دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.iau.ac.ir مراجعه کنند.

مراجعه نکردن پذیرفته‌شدگان برای ثبت‌نام در روز و ساعات تعیین‌شده به معنای انصراف از ثبت‌نام است. زمان ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های کارگردانی نمایش و نوازندگی ساز جهانی در هنگام اعلام اسامی نهایی این رشته‌ها (بعد از انجام آزمون عملی و گزینش نهایی) اطلاع‌رسانی می‌شود.

اصل مدرک کارشناسی یا اصل گواهی تاییدشده فراغت از تحصیل، اصل شناسنامه و کارت ملی و تصویر آنها، عکس و مدرک مشخص‌کننده وضعیت وظیفه عمومی از جمله مدارک لازم برای ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان است.

همه پذیرفته‌شدگان باید فقط برای نمیسال اول مبلغ 118 هزار تومان را به عنوان هزینه خدمات آموزشی، به حساب دانشگاه محل قبولی واریز کنند. علاوه بر این پذیرفته‌شدگان باید مبلغ 27500 ریال حق بیمه حوادث دانشجویی را نیز به حساب دانشگاه‌ها واریز کنند.

به پذیرفته‌شدگان واحدها و مراکز بین‌المللی و برون‌مرزی دانشگاه آزاد اسلامی به هیچ وجه مجوز انتقال، میهمانی و جابه‌جایی داده نمی‌شود.

دعوت‌شدگان به آزمون عملی رشته کارگردانی-نمایش واحدهای تهران‌مرکزی، علوم و تحقیقات و واحد الکترونیکی باید در صبح روزهای یکشنبه و دوشنبه، 4 و 5 مهر (خواهران) و عصر دوشنبه و سه‌شنبه، 4 و 5 مهر (برادران) به دانشکده هنر و معماری واحد تهران مرکزی مراجعه کنند.

همچنین پذیرفته‌شدگان رشته نوازندگی ساز جهانی، باید برای آزمون عملی این رشته، در روزهای یکشنبه و دوشنبه 4 و 5 مهر به دانشکده هنر و معماری واحد تهران مرکزی و پذیرفته‌شدگان رشته کارگردانی-نمایش واحدهای تنکابن، شیراز و سپیدان هم باید در روزهای شنبه و یکشنبه 3 و 4 مهر به واحدهای مذکور مراجعه کنند. هزینه آزمون عملی این دسته از پذیرفته‌شدگان 30 هزار تومان است که باید به حساب دانشگاه آزاد اسلامی واریز شود. شرکت نکردن در آزمون عملی به معنای انصراف است و نتیجه نهایی پس از آزمون عملی و گزینش نهایی اعلام می‌شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا