دعوت از تابش خان، هزینه از کیسه مردم !؟
آغازی بر تبلیغات تابش خان برای انتخابات ریاست جمهوری!!!
سفر سه روزه تبلیغاتی خبرنگاران به اردکان یزد!
به دعوت نماینده حوزه مستقل اردکان هفتاد هزار نفری، جمعی از خبرنگاران پارلمانی طی سفری سه روزه تشریفاتی و تبلیغاتی، از جاذبه های تاریخی و فعالیت های اقتصادی استان یزد بازدید خواهند کرد!
خبرنگاران پارلمانی، صبح امروز (چهارشنبه) در بدو ورود در فرودگاه شهید صدوقی یزد مورد استقبال دفتر نماينده مردم اردكان قرار گرفتند؛ و بعد مستقیم به اردکان رفتند تا صبحانه را به میزبانی نماینده مردم اردکان در باغ پدری(!) که نمادی از خانه های کویرنشینان با بافت سنتی است صرف کنند، و به ریش خبرنگاران یزدی و اردکانی که اصلا ازین قضیه خبر نداشتند بخندند!
خبرنگاران پارلمانی در ادامه، از واحدهای بزرگ صنعتی اردکان همچون گندله سازی، فولاد سازی، شیشه، نساجی و محصولات کنجدی بازدید داشتند.
بازدید از بافت تاریخی عقدا و زیارتگاه زرتشتیان در چک چک و همچنين ضيافت ناهار با حضور فرماندار و برخي از اعضاي شوراي شهر اردكان؛از دیگر برنامه های خبرنگاران پارلمانی در روز اول سفر به استان یزد بود.
و اما قرار است در روز دوم و سوم سفر، خبرنگاران پارلمانی از جاذبه های تاریخی و باغات پسته اردکان، بافت قدیم میبد، یزد و مهریز نیز بازدید کنند و با مسولان این شهرستانها نیز جلساتی برگزار کنند.
البته خوب است که خبرنگاران پارلمانی سفری هم به بهابادی که در نزدیکی چادرملو هست داشته باشند و گلایه ها و حرف های مردم بهاباد را نیز بشنوند و خود قضاوت کنند که چادرملو باید در حوزه بهاباد باشد یا اردکان!؟
منبع:کانال محمد رضا تابش

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا