سردبیر یزدفردا:به نام خدا /این روزها صحبت از بازنشستگی و خدا حافظی مدیرکل مردم مدار و با حلم و تدبیر آموزش و پروش جناب احمد شیرزاد است . برخود لازم دانستیم مطالبی را یاد آوری کنیم : فراموش نکنیم که در سال پایانی فعالیت 4 ساله دولت تدبیر امید هستیم و هنوز استیضاح وزیر آموزش و پرورش مخاطبان پیگیر و خاص خودش را دارد و سال تحصیلی در حال شروع شدن است .

سردبیر یزدفردا:به نام خدا /این روزها صحبت از بازنشستگی و خدا حافظی مدیرکل مردم مدار و با حلم و تدبیر آموزش و پروش جناب احمد شیرزاد است .

برخود لازم دانستیم  مطالبی را یاد آوری کنیم :

فراموش نکنیم که در سال پایانی فعالیت 4 ساله دولت تدبیر امید هستیم و هنوز استیضاح وزیر آموزش و پرورش مخاطبان پیگیر و خاص خودش را دارد و سال تحصیلی در حال شروع شدن است .

درست در این ایام از دست دادن مدیری چون احمد شیرزاد نه تدبیر است نه امید .

صد البته همه خوب می دانند گزینه هایی که متاسفانه دوستان رایزن استان به دنبال معرفی آنها هستند بعضی هایشان وزنشان از وزن سایه ی شیرزاد در آموزش و پرورش هم کمتر است و گاهی چند تا از این گزینه ها  با هم  50 درصد  سنگینی وزن سایه شیرزاد  را ندارند !!!و بهتر از همه رایزن های گرامی خود بیش از دیگران به آن اعتقاد دارند !!

قطعا دولت تدبیر و امید هم نمی خواهد تجربه تلخ دولت های نهم و دهم در انتصاب هایش در این مرکز بزرگ فرهنگی  استان را تجربه کنند وهنوز همه به خاطر دارند موج حضور معلمان در اداره کل آموزش و پرورش استان و همچنین شایعات بی اساسی که ماه ها مدیریت ارشد استان را در آموزش و پرورش سرگردان می کرد !

مرقومه  فوق بیان کننده ی این نیست که شیرزاد بدون خطا و نقطه ضعف است و   نمی خواهیم بگوییم در آموزش و پرورش همه چیزش گل و بلبل است نه ؛بلکه می خواهیم بگوییم حفظ وضع موجود در شرایط کنونی هم تدبیر است هم امید .

و بر این اعتقادیم که رییس شورای آموزش و پرورش استان جناب میرمحمدی بهترین گزینه را برای حل این مسئله انتخاب کرده و همچون گذشته بهترین تدبیر را برای تزریق امید به آموزش و پرورش استان لحاظ خواهند کرد .

تا چه در نظر آید و چه مقبول افتد . 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا