یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"خبرهای پلیسی استان یزد- يزد- معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان از توقيف يک دستگاه تريلي کانتينردار "ولوو" و کشف بيش از 30 هزار قلم اسباب بازي قاچاق به ارزش پنج ميليارد ريال خبر داد.

 سرهنگ "محمدرضامزيدي" در گفت و گو با واحد دریافت خبر یزدفردا، درباره اين خبر گفت: روز گذشته ماموران پليس اين استان به يک دستگاه تريلي کانتينردار "ولوو" که در محورهاي مواصلاتي در حال تردد بود مشکوک شدند و خودرو را براي بررسي بيشتر اسناد و مدارک و بارنامه متوقف کردند.

مزيدي ادامه داد: ماموران انتظامي در بازرسي از اين تريلي بيش از 30 هزار قلم انواع اسباب بازي هاي خارجي قاچاق فاقد مجوزگمرکي را کشف و در اين راستا يک متهم را نيز دستگير کردند.

وي ارزش برآوردشده اين محموله اسباب بازي قاچاق را پنج ميليارد ريال بيان کرد و افزود: متهم اين اسباب بازي ها را به صورت قاچاق و بدون داشتن مجوزگمرکي از جنوب کشور بارگيري و قصد انتقال به تهران را داشت که در محورهاي مواصلاتي استان شناسايي، دستگير و به مراجع قانوني معرفي شد.

معاون اجتماعي پليس يزد در پايان با تاکيد بر تلاش همه جانبه پليس در راستاي مبارزه با قاچاق کالا، افزود: قاچاق کالا باعث ضربه به اقتصاد کشور و از همه مهم تر بيکاري جوانان کشور خواهد شد که در راه مبارزه با اين معضل، همه مردم و مسئولان بايد تلاش کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا