قائم مقام اجراي سرشماري عمومي نفوس و مسكن 1395 استان يزد، ميزان ثبت نام متقاضيان مشاركت در اجراي سرشماري را اعلام كرد.

 

به گزارش روابط عمومي سازمان، محمد حميد فخرالدين صبح امروز با بيان اين موضوع در نشست معاونان فرمانداران و معاونان فني و آموزشي سرشماري شهرستان ها در محل سازمان برنامه تصريح كرد: استان در مرحله مراجعه حضوري سرشماري كه از 25 مهرماه تا 25 آبان ماه برگزار مي شود، نيازمند حدود 320 مامور است كه از جمع متقاضيان انتخاب خواهند شد.

وي افزود: تاكنون بالغ بر 420 نفر در سامانه ثبت نام از متقاضيان ثبت نام كرده اند و روند ثبت نام ادامه دارد.

معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه استان يزد، تصريح كرد كه شهرستان يزد براي سرشماري نيازمند بالغ بر 180 مامور آمارگير است كه در حال حاضر نياز به ثبت نام نيروهاي بيشتري در اين رابطه وجود دارد.

وي گفت: علاوه بر آن نياز به ثبت نام بيشتر متقاضيان در شهرستان هاي اردكان و ميبد وجود دارد.

فخرالدين با بيان اينكه لينك سامانه ثبت نام از متقاضيان در سايت اين سازمان به نشانيyazd.mporg.ir قرار دارد، از متقاضيان دعوت نمود تا در اجراي اين طرح بزرگ ملي مشاركت نمايند.

اين مقام مسئول، متوسط ضريب پوشش اينترنت را در كشور 45 درصد عنوان كرد و گفت: اين انتظار وجود دارد تا با همكاري دستگاه هاي اجرايي و همچنين مشاركت مردم، اين ميزان نيز در تكميل پرسشنامه ها بصورت اينترنتي محقق شود.

وي تصريح كرد: هشتمين دوره سرشماري عمومي نفوس و مسكن 1395 از 3 مهرماه تا 24 مهرماه بصورت اينترنتي ماموران برگزار خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا