محمدرضا واعظ مهدوی معاون توسعه امور آموزشی و فرهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور طی سفر به استان یزد از تعدادی از طرح های گردشگری استان بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومي، امورفرهنگي و اجتماعي اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان يزد، در این بازدید که دکتر نصیری زاده رییس سازمان برنامه و بودجه یزد، مهندس شرافت مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و مدیران مجموعه واعظ مهدوی را همراهی می کردند، وی از مجموعه های گردشگری مهر ارم، تامهر و منطقه نمونه گردشگری بام تفت بازدید نمودند.

در این بازدید نصیری زاده با بیان توضیحاتی مبنی بر اینکه موضوعات گردشگری در استان یزد یکی از سه اولویت اصلی استان یزد می باشد و مورد توجه ویژه دولت قرار دارد به ارائه تسهیلات لازم در این بخش در راستای ایجاد زیرساختهای گردشگری تأکید نمود.

محمدمهدی شرافت مدیرکل میراث فرهنگی یزد نیز ضمن ارائه گزارش کامل از وضعیت گردشگری و زیرساخت های ایجاد شده در این بخش در استان، خوستار ارائه تسهیلات مورد نیاز از منابع بانک ها و صندوق توسعه ملی برای رشد و توسعه تأسیسات گردشگری استان شد.

گفتنی است: در این بازدید مدیران مجموعه های یاد شده ضمن بیان مسائل، مشکلات و ارائه پیشنهادات جدید خواستار اصلاح قوانین برای حمایت بیشتر از سرمایه گذاران شدند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا