یزدفردا "مهندس عظیمی زاده شهردار یزد صبح امروز با حضور در کارخانه آسفالت شهرداری یزد واقع در کیلومتر 15 جاده خضرآباد بازدید و با روند تولید این واحد صنعتی آشنا و با پرسنل و مسئولین این کارخانه گفتگو کرد . شهردار یزد در این دیدار به خبرنگارما گقت:کارخانه آسفالت شهرداری صد درصد آسفالت مورد نیاز شهر یزد را تامین کرده و با توجه به راه اندازی کارخانه جدید و استفاده همزمان از کارخانه سابق و جدید در هر ساعت می تواند بیش از 210 تن آسفالت را تولید نماید .

یزدفردا "مهندس عظیمی زاده شهردار یزد صبح امروز با حضور در کارخانه آسفالت شهرداری یزد  واقع در کیلومتر 15 جاده خضرآباد بازدید و با روند تولید این واحد صنعتی آشنا و با پرسنل و مسئولین این کارخانه گفتگو کرد .

شهردار یزد در این دیدار به خبرنگارما گقت:کارخانه آسفالت شهرداری صد درصد آسفالت مورد نیاز شهر یزد را تامین کرده و با توجه به راه اندازی کارخانه جدید و استفاده همزمان از کارخانه سابق و جدید در هر ساعت می تواند بیش از  210 تن آسفالت را تولید نماید .

مهندس عظیمی زاده در ادامه افزود :مدتی است که دستگاه تولید سنگ های بتنی جدول  به صورت تمام اتوماتیک در این کارخانه تولید می شود و روزانه 800 تا 1000 قالب  سنگ جدول در این مکان تولید میشود و شهرداری یزد نیازی به خرید سنگ های بتنی جدول ندارد و صددرصد سنگ جدول شهر یزد از این کارخانه تامین می شود .

مهندس وحید عظیمی زاده مدیر کارخانه آسفالت سازمان عمران شهرداری یزد نیز در حاشیه این دیدار گفت :کارخانه آسفالت شهرداری یزد، دارای دو دستگاه تولید آسفالت است که ظرفیت روزانه 600 تا 1000 تن آسفالت بستگی به شرایط مسافت تا محل پخش آسفالت را دارد.

وی در ادامه افزود:این کارخانه مجهز به سیستم غبارگیر است که درصد آلودگی را به صفر رسانده است و همچنین مجهز به منبع ذخیره قیر به مقدار 4000 تن به صورت سرپوشیده است.

مدیر کارخانه آسفالت شهرداری یزد خاطر نشان کرد:تغذیه این کارخانه از سنگ لاشه آهکی بوده  که از کوهی در فاصله ده کیلومتری کارخانه  تامین میشود.

مدیر کارخانه آسفالت سازمان عمران شهرداری یزد در ادامه گفت"سنگ های تولید شده  توسط سه خط سنگ شکن کار خردایش و دانه بندی انجام شده و توسط کامیون به کارخانه حمل میگردد.

وحید عظیمی زاده افزود:علاوه بر تولید آسفالت، شن و ماسه این کارخانه مجهز به دستگاه بچینگ بتن میباشد که کار تولید قطعات بتنی از جمله سنگ جدول را در ابعاد مختلف به عهده دارد.

در پایان مهندس عظیمی زاده شهردار یزد به اتفاق مهندس طهماسبی معاون عمرانی شهرداری ومهندس توحیدی فر مدیرعامل سازمان عمران شهرداری یزد و رییس روابط عموی شهرداری یزد از قسمت های مختلف این کارخانه بازدید کردند و شهردار یزد عید گشته و عید غدیر را ه پرسنل این کارخانه تبریک گفت.

گزارش تصویری :


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا