تخفیف 15 تا 30 درصدی شهرداری یزد به عوارض ساختمانی/ دیدار خدام بزرگوار حرم مطهر حضرت امام علی (ع)  با اعضای شورای اسلامی شهر یزد

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد

در سیصدوشانزدهمین جلسه علنی شورای شهر یزد،  لایحه  شهرداری بابت تشویق مؤدیان به پرداخت نقدی عوارض و تخفیفات مورد بررسی قرار گرفت.

مهندس محمد رضا عظیمی زاده شهردار یزد در سیصدوشانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد با تبریک عید سعید غدیرگفت: به مناسبت عید مبارک  غدیرخم ، شهروندانی که نسبت به پرداخت بدهی خود به شهرداری یزد اقدام نمایند، از  15 تا 30 درصد تخفیف، درخصوص انواع عوارض ساختمانی بسته به نحوه پرداخت تخفیف خواهند گرفت.

این موضوع در صحن علنی شورای اسلامی شهر یزد مطرح و بعد از بحث و تبادل نظر مصوب شد که از اول مهرماه به مدت یک ماه این تخفیف برای پرداخت عوارض در نظر گرفته شود.

لازم به ذکر است تخفیف پرداخت عوارض برای مؤدیان  که بصورت نقد عوارض را پرداخت کنند30  درصد و برای دیگر مؤدیانی که بصورت اقساط نسبت به پرداخت عوارض اقدام نمیایند 15درصد تخفیف اعمال خواهد شد.

همچنین در این جلسه خدام بزرگوارحرم مطهر حضرت امام علی ع که در آستانه عید غدیر به استان یزد سفر کرده اند با اعضای شورای اسلامی شهر یزد دیدار کردند و اعضای شورا به پرچم حرم مطهر حضرت علی (ع)  در صحن علنی شورا متبرک شدند.

در ادامه جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد سپنتا نیکنام عضو شورای اسلامی شهر یزد با طرح دو  موضوع جمع آوری داربست ها در سطح شهر  و راه اندازی ایستگاههای دوچرخه سواری ،  از شهردار خواست تا در این زمینه اقدامات اساسی انجام شود.

همچنین در ابتدای این جلسه حجت الاسلام عباس زارع رئیس شورای اسلامی شهر یزد ضمن تبریک عید غدیر خم و میلاد مبارک امام هادی(ع) به سالگرد آزاد سازی سوسنگرد یه فرمان امام راحل اشاره کرد  و ضمن  گرامیداشت یاد و  خاطره شهدای سونگرد برای جانبازان این عملیات آرزوی سلامتی و طول عمر ‏ازخداوند متعال خواستار شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا