امیر ترقی نژاد -کارشناس ارشد اوابط عمومی


تعدادی از خبرنگاران به انتقاد از مدیریت امور کتابخانه های یزد پرداخته اند که چرا در حین ساعت کاری تعدادی از کارکنان برای خانوم مدیرکل جشن تولد چند دقیقه ای گرفته اند.جدا ازنقد و حسن این کار یاد اوری و ذکر چند نکته رامهم دیدم.
1.کار روابط عمومی فقط خبر نوشتن و ارتباط با رسانه نیست.روابط عمومی وظیفه درون سازمانی هم دارد.یعنی ایجاد شور و نشاط در بین مدیریت و کارکنان سازمان.
2.بااین منظر کارکنان این اداره برای قدردانی از مدیر و یا بواسطه نوعی تقدیر از مدیریت این نهاد که در طی یکسال گذشته توانسته است حداقل شور و ننشاط را در بین کتابداران و کتابخوانان ابجاد نماید جشن تولد چند دقیقه ای را اتخاذ می نماید.
3.به طور حتم برادر من اقای محی الدینی مدیر روابط عمومی این نهاد با این نگاه و رویکرد قدم در راستای بهبود روابط درون سازمانی خود پرداخته است تا بتواند یک گام روبه جلو برای بهتر فعالیت نمودن کارکنان ایحاد نماید.
4.کارکنان هم درمحیط کار نیاز به برخی فعالیت های نشاط اور دارند.مگر همه ما انتظار نداریم که بعنوان ارباب رجوع برخورد مناسب و در عین حال دقیق صورت گیرد.پس چه راهکاری بهتر با ایده های نو درون سارمانی.
یا حق

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا