با صرف هزینه ای بالغ بر 25 میلیارد ریال فاز یک بوستان مهرآوران در بلوار مناجات افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری یزد در آستانه عید سعید غدیر خم فاز یک بوستان مهرآوران واقع در بلوار مناجات با وسعتی در حدود 10 هکتار و با صرف هزینه ای بالغ بر 25 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

بوستان مهرآوران به دلیل نبود محیط مناسب و همچنین عدم وجود فضای سبزمناسب در منطقه احداث شده و از ابتدای سال 1394 تاکنون 6424 متر جدول گذاری، 6918 متر مربع موزاییک فرش، 950 متر طول مسیر دوچرخه سواری به عرض سه متر، 5245 متر مربع بتن طرح دار، 400 مترمربع محوطه جهت وسایل ورزشی، 120 متر مربع فضای بازی کودکان، مخزن آب و سرویس های بهداشتی در آن به اجرا درآمده است.

شایان ذکر اینکه قسمت های دسترسی به ورودی پارکینگ، احداث پارکینگ، ساختمان نگهبانی، پیست اسکیت و آبنما از اقدامات بعدی قابل اجرا در این بوستان می باشد.

شهردار یزد در مراسم بهره برداری از این بوستان یکی از اولویت های شورای چهارم را توسعه فضای سبز و فضای تفریحی شهر دانست.

محمدرضا عظیمی زاده با بیان اولویت  نظام نگه داری صحیح، همکاری شهروندان در حفاظت از فضای سبز و پارکها را ستود و اظهار امیدواری کرد که این روند ادامه داشته باشد.

وی همچنین بر امنیت روانی و تفریحی مردم تأکید کرد و ضمن ارج نهادن به آن، خاطر نشان نمودکه این موضوع از اولویت های شهرداری است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد هم در این مراسم با اشاره به اهمیت درخت و فضای سبز، زحمات کارگرانی را که در رونق فضای سبز تلاش می کنند ارج نهاد.

شیخ عباس زارع همچنین خبر از واگذاری زمین وقفی به مساحت 4000 متر مربع به شهرداری داد که در بلوار نواب صفوی قراردارد و به صورت 99 ساله جهت احداث فضای سبز به شهرداری واگذار شده است.

فرماندار یزد هم در این مراسم با بیان اینکه در سالهای گذشته بیشتر در زمینه صنعت کار شده خاطر نشان نمود که در موضوعات شادی و تفریح مردم نیز اقداماتی صورت گیرد.

وی در خصوص تأمین آب فضای سبز هم سفارش کرد که از خرد جمعی کارشناسان مربوطه استفاده شود.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا