استاندار يزد به مناسبت عيد سعيد غديرخم پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی استانداری یزد، متن کامل پیام «سیدمحمد میرمحمدی» به شرح زیر است:
بسمه تعالی
در فصل خطر امير را گم نكنيد     آن وسعت بي نظير را گم نكنيد
تنها ره جنّت از علي مي گذرد    اي همسفران غدير را گم نكنيد
غدير، نوروز عشق، بهار هدايت و گل افشاني ارديبهشت ولايت و امامت از سرور و شادي و نور و سپيده فرا مي رسد.
غدير نه يك بركه كه دريايي است بيكران و نه يك رخداد تاريخي در گوشه اي از زمين كه جريان خروشان همه خوبي‌ها و زيبايي‌هاست كه براي هميشه جاري و ساري خواهد بود.
غدير جهاني است لبريز از بركات و حسنات و راهی به سوي سعادت هاي ابدي و آسماني است.
اينجانب فرارسيدن اين عيد سعيد، عيد اكبر، عيد اتمام نعمت الهي و اكمال دين محمدي را به همه شيعيان و همه مسلمانان عالم و بويژه مردم مؤمن، شريف و هميشه در صحنه دارالعبادۀ استان يزد تبريك و تهنيت عرض مي كنم.
جاي آن دارد كه به شكرانه اين فرصت سبز عشق، با آرمان شهيدان و امام شهيدان و ارزش هاي مقدس اسلامي پيماني دوباره ببنديم، به پيشگاه قائم آل محمد(عج) تنها وارث غدير كه منجي بشري است عاشقانه عرض ارادت كنيم و براي زمينه سازي ظهور سراسر نور و نجات او سر از پا نشناسيم .
واژه عميق و دلرباي غدير با گلواژه نام حضرت علي (ع) توام است آنكه عدالت مرام او ، سعادت فرهنگ او و عشق به شهادت آرزوي او بود و غدير آغاز امامت و ولايت است.
حضرت علي(ع) تجسم قرآن، ميزان ارزيابي اعمال و عشق به او و آل او دستمايۀ سعادت و رستگاري است. اين عشق و محبت گواراي جان آنان كه در پيروي از مرام و مكتب حضرت علي(ع) سربلند و روسپيد در محضر حضرت دوست برخاسته اند و سپاس خداي منان را كه دلهاي ما را از عشق به اين خاندان لبريز نمود.
از پيشگاه پروردگار متعال توفيق بيشتر خدمت به اسلام، قرآن، ولايت و نظام مقدس جمهوري اسلامي ایران را مسئلت مي نمايم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا