فرا رسیدن عید امامت و ولایت، عید مولای متقیان کرّار غیر فرّار مظهر کریمة وَالَّذِينَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ، شهسوار شهر بند هل اتی، یکه تاز مضمار لافتی- امیرالمومنین و امام المتقین، اسدالله الغالب، علی بن ابی طالب بر شیعیان حضرتش مبارک و خجسته باد. 
الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ به ولایت امیرالمومنین و الائمه علیهم السلام.
درباره غدیر و وصی پیامبر اعظم هر چه گفته اند و بگوییم،‌ باز هم کم است فقط در این وجیزه می توان گفت که علی با حق است و حق با علی است عشق به علی(ع) نه علی را دوست داشتن که فقط علی را دوست داشتن است ولایت علی(ع) علی را سرپرست گرفتن و از هواها و حرف ها و جلوه ها بریدن است و این ولایت ادامه ولایت حق است و دنباله توحید و زیر بنا و سِرّ آن همه فداکاری و جانبازی شیعه، همین شناخت است. باید بدانیم که ولی خدا بیش از خود ما به ما علاقه دارد و بیش از ما به منافع و مضار ما آگاهی دارد و بیش و بهتر از ما. ما را رهبری می نماید که او بهترین فرد است که ما را به مقصد و منظور انسانی می رساند و چنین است که ولایت از بزرگترین نعمت هاست و به تعبیر قرآن مُتمم نعمت هاست {الْيَوْمَ أَكْمَلْتُ لَكُمْ دِينَكُمْ وَأَتْمَمْتُ عَلَيْكُمْ نِعْمَتِي وَرَضِيتُ لَكُمُ الْإِسْلَامَ دِينًا سوره مائده(3)}و ما امروز بیش از هر زمان دیگر محتاج درک عمیق و عشق و شناخت به حجت خدا و رهبر و ولی مسلمین داریم. امروز باید دانست که جلو افتادن از علی و عقب ماندن از علی و ولایت، ایشان گمراهی در پی دارد و از ولایت عبور کردن و از آن کنار کشیدن رسوائی به همراه می آورد امروز گرفتاری برخی از فِرق اسلام در همین است که ولایت علی ابن ابی طالب را برنمی تابند. تا آنجا که شیعه بودنش را کفر می پندارند. شناخت و شناساندن مقام ولایت علی(ع) به دنیای اسلام از اهم امور و وظیفه هر فردِ اهلِ قلم و کتاب و رسانه و منبر است.
این است که بایدگفت آنها که بیشتر از رفاه و آسایش و بالاتر از عدالت و آزادی انتظار دارند باید به غدیر روی بیاورند و حق را در غدیر جستجو کنند و از این جام سیراب شوند.


«سايه مقام معظم رهبري مستدام باد» 
ومن الله التوفیق
محمدرضا ناصری
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا