سرپرست جدید معاونت آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و حرفه ای استان یزد منصوب شد.

سرپرست جدید معاونت آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و حرفه ای استان یزد منصوب شد.

     به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد:در جلسه ای که به منظور معرفی سرپرست جدید معاونت آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و حرفه ای استان و با حضور مسئولین ستادی، روسای واحدهای اداره کل و روسای مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان یزد در سالن ولایت اداره کل تشکیل گردید،طی حکمی سعید پرویزی به سمت سرپرست معاونت آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای منصوب گردید.

در ابتدای این جلسه "علی آقا افضلی"مدیر کل ضمن تبریک عید غدیر و هفته دفاع مقدس و اشاره به رسالت سازمان و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای افزود:موفقیت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در عرصه های مختلف،در گرو همدلی ،همراهی و ارتباطات کارکنان و واحدهای مختلف با یکدیگر است.

وی بیان داشت: با تعامل و همدلی و با برنامه ریزی صحیح، هماهنگی، سازماندهی، شفافیت و عدالت محوری می توان گامهای موثری در راستای اجرای برنامه های دولت تدبیر و امید ، وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و اداره کل اموزش فنی و حرفه ای استان برداشت.

در ادامه جلسه "رضا نویدی"معاون اداری و پشتیبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای ضمن تبریک عید غدیر و هفته دفاع مقدس و اشاره به آیه 58 سوره نساء؛ از مسئولیت به عنوان امانت الهی در راستای خدمتگزاری و خدمت رسانی به مردم یاد نمود و خواستار همدلی و همکاری و برنامه ریزی واحدهای مختلف اداره کل در راستای سندبرنامه های تحول مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور شد .

گفتنی است:در پایان جلسه از زحمات سعید پرویزی در حوزه ریاست اداره سنجش و ارزشیابی مهارت این اداره کل ،با اهداء لوح تقدیر به عمل آمد و حکم سرپرستی معاونت آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل به ایشان تحویل گردید.

در متن این حکم آمده است:

جناب آقای سعید پرویزی

     احتراماً،نظربه تعهّد و تجارب جنابعالی و با عنایت به موافقت کمیته انتصابات سازمان برابرنامه شماره 17926/450/95مورّخ:31/5/95مدیرکلّ منابع انسانی و رفاه سازمان،به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به سمت سرپرست معاونت آموزش،پژوهش و برنامه ریزی این اداره کل منصوب می شوید.

     امیداست با استعانت ازدرگاه خداوندمتعال درظلّ توجّهات حضرت ولیعصر(عج) و پیروی از رهنمودهای امام راحل(ره) و مقام معظّم رهبری(مدظلّه العالی) و با همکاری و هماهنگی مسئولین مربوطه،زیرنظراینجانب درانجام این مسئولیّت موفّق و مویّد باشید.

    

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا