با صرف هزینه ای در حدود هفت میلیارد ریال بوستان بانوان چهارده معصوم(ع) آزادشهر در مساحت هفت هزار مترمربع به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری یزد در روز ولادت با سعادت حضرت امام موسی کاظم(ع)، پارک بانوان چهارده معصوم آزادشهر که با صرف هزینه ای در حدود هفت میلیارد ریال در مساحت هفت هزار مترمربع احداث شده، مورد بهره برداری قرار گرفت.

این پارک اختصاصی بانوان در محل خیابان ولایت- کوچه مسجد چهارده معصوم(ع) به بهره برداری رسیده، به طوریکه از کل مبلغ هزینه شده پنج میلیارد ریال آن در زمینه عمرانی و دو میلیارد ریال آن در بخش فضای سبز صرف شده است.

سنگ جدول، پیاده روسازی، حصارکشی، ساخت آلاچیق و آبنما، نصب وسایل و تجهیزات بازی، صندلی نشیمن و احداث پارکینگ به مساحت 500 مترمربع و اجرای نورپردازی و روشنایی از جمله فعالیت های انجام شده در این بوستان می باشد.

عزت یادگار عضو شورای اسلامی شهر یزد در این مراسم با اعلام خبر دستور حفظ چهارباغ در سطح شهر از سوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد از احداث پارک مسافر در شهر یزد خبر داد.

وی همچنین خبر تخفیف عوارض شهرداری به مناسبت عید سعید غدیر خم را اعلام کرد که مهلت آن تا یک ماه می باشد.

در این مراسم علاوه بر شماری از اعضای شورای اسلامی شهر،  مدیرکل امور شهری و روستایی و شوراهای استانداری، مشاور امور فرهنگی و ارتباطات ، مدیرکل حوزه مدیریت بحران استانداری ، مدیران شهرداری و گروهی از اهالی محل نیز حضور داشتند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا