یزدفردا قاتلان غبر بومی زرگر یزدی به همراه طلاهای مسروقه در استان های غربی کشور(همدان) دستگیر و به مقامات قضایی و انتظامی استان یزد تحویل داده شده اند.

یزدفرداا : معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان یزد در گفتگو با خبر نگار یزدفردا " قاتلان زرگر یزدی به همراه طلاهای مسروقه در استان های غربی کشور دستگیر و به مقامات قضایی و انتظامی استان یزد تحویل داده شده اند.

وی در ادامه افزود :سارقان دونفر و غیر بومی بوده اند که با پشتکار عوامل ناجا شناسایی شده و در یکی استان های غربی کشور دستگیر شده اند .

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان یزد ضمن عرض تسلیت به خانواده داغدار حق شناس اظهار داشت :تلاش شبانه روزی پرسنل ناجا برای دستگیری قاتلین زرگر یزدی نتیجه داد و این افراد به همراه طلاهای مسرقه  تحویل به مقامات قضایی و انتظامی استان یزد شده اند که در خبر های آتی جزییات خدمت مردم اعلام خواهد شد . 

مزیدی در ادامه  خاطر نشان کرد :برقراری امنیت دارالعباده یزد در اولویت  کاری نیروی انتظامی استان بوده و هرگز اجازه نخواهیم داد فضای آرام و امنیت روانی مردمان خوب استان  دستخوش زیاده خواهی های جنایتکارانه  قرار گیرد که اقتدار نیروهای انتظامی و امنیتی و نیز آرامش و امنیت این استان را دچار خدشه ای هرچند اندک نماید.

خبر های تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا