«پیام نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به مناسبت آغاز جنگ تحمیلی و آغاز هفته دفاع مقدس»
هفته دفاع مقدس یادآور خاطرات بزرگ مردان است. که با رشادت و شجاعت و شهامت خود پای در میدان مبارزه و جهاد 
فی سبیل الله گذاشتند و با از خود گذشتن و ایثار، شهادت را معنائی دوباره بخشیدند. هفته دفاع مقدس هنر هنرمندان عرصه شهادت را به یاد می آورد. که بزرگترین تصمیم زندگی خود که چگونه مردن باشد را با تمام وجود اراده کردند و مردن در میدان خاک و خون و گلوله و خمپاه را برنشستن و نرفتن ترجیح دادند و هنر خود را برای همیشه ماندگار نمودند.
یاد سرباز عزیز ارتشی، سپاهی و بسیجی که بی توقع و بی ادعا با قلبی مالامال از ایمان و عشق به اسلام و میهن اسلامی گوش بفرمان فرمانده کل قوای اسلام دادند و زیر لوای بیرق خمینی بر دشمن تا دندان مسلح تاختند و شهرهای بتصرف دشمن در آمده را یکی پس از دیگری آزاد کردند. و خصم کینه توز را سرجای خود نشاندند و شعار امروز خرمشهر فردا اهواز و روز دیگر تهران را برای همیشه خفه کردند. وآفرین بر این اراده های  پولادین و روح های بلندی که از مرگ نهراسیدند و سینه بی کینه خود را آماج گلوله کردند و کاری کردند که تاریخ کهن این سرزمین این حماسه های باشکوه را هرگز از یاد نخواهند برد.
قصه های جنگ، رزمندگی، دفاع مقدس، شهادت، ایثار و جانبازی و اسارت، قصه هائی است که هرگز نباید بفراموشی سپرده شود، جلسات برگزاری بیان خاطرات جبهه ها، شب شعر، نوشتن داستانهای و رمانهای کوتاه و بلند در موضوعات مختلف فداکاریها، باید تداوم یابد و  به نسل جنگ ندیده امروزی منتقل گردد که امروز هر چه درباره فرزندان مبارز این مرزو بوم در دوران دفاع مقدس گفته شود باز هم کم است زیرا حکایت دفاع و جنگ و جبهه حکایت عظیم و ستُرگی است که نمونه این صحنه ها را فقط در روز عاشورا و در رکاب سید و سالار شهیدان عالم حضرت سیدالشهدا علیه السلام می توان دید و شنید و خواند، یاد همه دلاور مردان صحنه های نبرد و شهادت را گرامی می داریم و به روان تابناک شهیدان دفاع مقدس درود و سلام می فرستیم و به رزمندگان که با جانبازی خود قصه های نبرد را همراه دارند ادای احترام می کنیم و به آستان جانبازان و معلولین و آزادگان و اسرای این جنگ نابرابر سر تعظیم فرود می آوریم و تداوم انقلاب اسلامی را مدیون آنهمه  فداکاری می دانیم. 
خداوند اجر و مزد آنهمه مجاهده را از خزانه بی منتهای خود کرامت و عنایت فرماید.

                                                                        ومن الله التوفیق
محمد رضا ناصری
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا