مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد از برگزاری گردهمایی مدیران کل سابق این مجموعه اقتصادی در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در روز هفتم مهرماه امسال به مناسبت روز تکریم خانواده و بازنشستگان خبر داد.

 " علی نمازی " افزود: 12 نفر از مدیران کل سابق این اداره کل برای حضور و شرکت در مراسم دعوت شده اند که از آنها تجلیل خواهد شد.

وی استفاده از تجربیات مدیران سابق و بازنشسته، تکریم و تجلیل از آنان و تجدید خاطرات گذشته مدیران را از اهداف برگزاری این گردهمایی بیان کرد و اظهار داشت: مدیران این مجموعه هر کدام سهمی در بهبود شرایط اقتصادی استان داشته اند که لازم است از خدمات این عزیزان تجلیل شود.

وی با بیان اینکه محل برگزاری مراسم، ساختمان قدیم مالیه یزد در نظر گرفته شده؛ بازدید از قسمت های  مختلف این بنای مرمت شده را از برنامه های جنبی همایش برشمرد و تصریح کرد: برگزاری همایش در این مکان می تواند خاطرات گذشته مدیران سابق را زنده کند.

مهدی ابراهیمی، علیرضا نیک اعتقاد، سید مهدی حسینی، سیروس اشرف زاده ، سعید سامانی پور، اصغر حسینی، یاسان ملکی ، حجت الله اروجی ، محمد علی محقق و مراد علی میر به ترتیب از سال 58 تا 93 مدیریت اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد را بر عهده داشته اند.

همچنین مدیریت اداره کل امور مالیاتی استان یزد که از سال 81  از اداره کل اقتصاد و دارایی جدا و مستقل شده  تا سال 89  بر عهده محمد امین وزیریان و سید ناصر ابراهیمی بوده است.

در حال حاضر مدیریت اداره کل امور اقتصادی و دارایی و اداره کل امور مالیاتی استان یزد به ترتیب بر عهده علی نمازی و سید رضا نوربخش می باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا