جشنواره ساليانه مسابقات شنا ي فرزندان دختر كاركنان صنعت آب وبرق استان يزد در استخر زنبق برگزار شد .

به گزارش روابط عمومي نماينده ورزش شركت آبفاي استان يزد گفت :  در اين دوره از مسابقات بيش از 50 نفر از فرزندان دختركاركنان صنعت آب وبرق در 4 رده ي سني و در سه ماده 25 و 50 متر كرال سينه ، 25 و 50 متركرال پشت و 50 متر آزاد با يكديگر به رقابت پرداختند .

محمدي با اشاره به نفرات برتر اين رقابت ها اعلام كرد : در رده ي سني زير 10سال در ماده 25 متر كرال سينه ، هما متوسليان از شركت توزيع برق ، آينور ميرجليلي از توزيع برق و گلناز برزگري از آبفاي شهري مقام اول تا سوم را كسب كردند .

در رده ي سني زير 10 سال در ماده 25 متر كرال پشت ، الناز نوري از توزيع برق ،زهرا شطرنجي و سحر كامراني از آبفاي شهري به ترتيب مقام اول تا سوم را كسب كردند .

در رده ي سني 13-10 سال در ماده 50 متر كرال سينه ، نازنين زهرا مزيدي از توليد برق و سهيلا دهقان از توزيع برق مقام اول مشترك ، سحر شهسواري از توليد برق مقام دوم و فروغ السادات گلشن از توزيع برق مقام سوم را كسب كردند .

در رده ي سني 13-10 سال در ماده 50 متر كرال پشت، فاطمه مرادي از توليد برق ،راضيه چخماقي از توزيع برق و ساجده السادات حسيني از توليد برق به ترتيب مقام اول تا سوم را كسب كردند .

در رده ي سني 17-14 سال 50 متر آزاد ، فاطمه شطرنجي و كيميا مجتهد زاده از آبفاي شهري مقام اول مشترك ،فخرالسادات طباطبايي از توليد برق مقام دوم و عاطفه كريمي از برق منطقه اي مقام سوم را كسب نمودند .

در رده ي سني بالاي 17 سال 50 متر آزاد الهه رضايي،زهره باقري و سيده سحر مصباح از آبفاي شهري به ترتيب مقام اول تا سوم را كسب نمودند .

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا