خمسه مدیر پروژه آتا در یزد در آیین معارفه پروازهای شرکت هواپیمایی آتا که روز گذشته با حضور مدیران ارشد شرکت هواپیمایی آتا،مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره گروه تعاونی پیشگامان،مدیران دفاتر هواپیمایی و آژانسهای مسافرتی و گردشگری و اصحاب رسانه برگزار گردید گفت: سی سال در یکی از شرکت های هواپیمایی با مردم عجین بودم، در پرواز های یزد مردمی را دیده ام که نمونه ندارند.

 وی با اشاره به بحث تاخیرهای عمومی در اکثر پروازهای داخلی گفت:در مورد تاخیر ها هم باید توضیح بدهیم که ما ایمنی را در سر لوحه کار خودمان قرار داده ایم و تا زمانی که خاطرمان از سلامت هواپیما جمع نشود اجازه پرواز را نمی دهیم و اگر احیانا پروازهای آتا در مسیری با تاخیر مواجه شدند علت آن سلامت و ایمنی مسافران بوده است. 
وی در ادامه گفت: باید از شرکت تعاونی پیشگامان تشکر کنیم که سطح رفاه مردم در یزد را بالا برده اند و امیدواریم با توجه به نگاه ایجاد توسعه در یزد بتوانیم همانند مشهد و تهران پروازهای فراوانی داشته باشیم ، ضمن آنکه یزد به علت نگاه توریستی خودش میتواند زمینه بسیار خوبی برای ایجاد پرواز های مکرر باشد ، هدف ما در شرکت آتا این است که بتوانیم به قولی که به مردم داده ایم عمل کنیم و بدون حادثه و در ساعت مشخص پرواز ها را از یزد انجام دهیم 
خمسه در ادامه گفت: یزد چهارمین مبدا  پروازی شرکت آتا است و در تبریز ، مشهد و تهران تجربه پرواز های  از مبدا را داشته ایم وامیدواریم بتوانیم در یزد هم نظر مثبت مردم را جلب کنیم.
در ادامه این مراسم موسوی معاون بازرگانی شرکت هواپیمایی آتا نیز در سخنانی با بیان اینکه با تحقیقات پایه ای که انجام دادیم متوجه شدیم حجم مسافر ریلی و اتوبوسی از یزد به سایر نقاط در کشور درصد بالاتری را دارد افزود: بر خلاف آنچه که در مورد اقتصاد امروز کشور گفته می شود مشخص است که مردم سطح رفاه عمومی بالاتری را خواستار هستند.
وی ادامه داد : برای این به یزد آمده ایم که از یزد به تمام نقاط آسیا پرواز داشته باشیم ، آتا به دنبال آن است که بتواند تمام استاندارد های اروپا را بگیرد تا بتوانیم وارد خطوط هوایی اروپا بشویم ، مکاتبات اخذ مجوز ورود به خطوط هوایی اروپا آغاز شده است و به دنبال آن هستیم که گستره هواپیما هایمان را پهن پیکر بکنیم تا بتوانیم از ظرفیت توسعه تجاری ایران استفاده کنیم ، از همه دوستانمان در یزد استدعا داریم که اطلاعات کارشناسی خودشان را در اختیار ما بگذارند تا بتوانیم خطوط جدید را ایجاد کنیم.
معاون بازرگانی آتا خاطر نشان کرد: هدف ما این نیست که یک رقابت منفی راه بیاندازیم و شرکت های دیگر را تخریب کنیم ، اینکه مردم ما هواپیما سوار شده اند بسیار خوب است ، اما خود زنی شرکت های هواپیمایی باعث شده است مردم نسبت به خطوط هوایی بی اعتماد باشند ، اما ما در شرکت آتا بنا را بر تولید بازار قرار داده ایم .
موسوی در پایان گفت : از همین ابتدا ی شروع پرواز ها می توانید از یزد به کشور های حاشیه خلیج فارس مسافرت کنید و قرار نیست که فقط پرواز ها داخلی باشد.
فاطمی،معاون سازمان میراث فرهنگی وموحد رییس انجمن صنفی دفاترمسافربری و گردشگری یزد نیز در این مراسم در سخنانی با بیان اینکه یزد در زمینه جذب گردشگر پیشرفت بسیار خوبی داشته است ابراز امیدواری کردند حرکت جدید شرکت تعاونی پیشگامان با همکاری هواپیمایی آتا به رونق بیشتر گردشگری در یزد منجر شود.
گفتنی است پروازهای شرکت هواپیمایی آتا از مبدا یزد با سرمایه گذاری و حمایت گروه تعاونی پیشگامان از 7 مهرماه سال جاری آغاز و در مسیرهای مختلف داخلی و خارجی انجام خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا