یزدفردا"کارکنان یگان حفاظت میراث فرهنگی استان یزد در دوره آموزشی ایمنی و اطفاء حریق شرکت نمودند.

به گزارش روابط عمومي، امورفرهنگي و اجتماعي اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري يزد، به منظور ارتقاء سطح آگاهي كاركنان یگان حفاظت و جهت گسترش فرهنگ‌ ایمنی و كاهش ضریب خطر و افزایش ایمنی در اماکن ، موزه ها و بافت تاریخی، دوره آموزشی پیشگیری و اطفاء حریق، بصورت تئوری و عملی در محل اداره کل میراث فرهنگی استان برگزار شد.

سرپرست یگان حفاظت این اداره کل بیان نمود: این دوره آموزشی بنا به نیاز دستگاه متبوع و برابر اعلام فرماندهی یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور برنامه ریزی و اجرا گردید.

علی اصغر صمدیانی افزود: بمنظور برگزاری دوره مذکور هماهنگی های لازم با سازمان آتش نشانی استان صورت گرفت که با همکاری ویژه از سوی آن سازمان، توانستیم کلیه نیروهای یگان حفاظت از جمله: مراقبین آثار تاریخی و نیروهای حفاظت فیزیکی یگان حفاظت در این دوره آموزشی شرکت نمایند.

این مقام مسئول عنوان نمود: در این دوره آموزشی یک روزه، کلیه نیروهای شرکت کننده با مهارت هاي ايمني و اطفاء حريق، انواع حریق و نحوه مواجهه با آتش، انواع خاموش کننده ها و روش استفاده از آنها و نیز کاربرد انواع کپسول های اطفاء حریق آشنا شدند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا