ای شهیدان ، عشق مدیون شماست / هرچه ما داریم از خون شماست

ای شقایق ها و ای آلاله ها / دیدگانم دشت مفتون شماست . . .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد

در این پیام آمده است:

هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها ایثارگریهای 8 سال دفاع از کیان و آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

این حادثه بزرگ و ماندگار توانست همه معادلات جهانی معمول در عرصه سیاسی، نظامی، اجتماعی و فرهنگی را برهم زندو غرور و سرافرازی را برای مردم ایران زمین برجای بگذارد.

اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه های داخلی و جهانی با تکیه بر ایثارگری‌ها و دلاوری های بزرگمردانی حاصل شده که در طول 8 سال دفاع مقدس مخلصانه در صف مقدم جبهه های حق علیه باطل از هیچ گونه فداکاری دریغ نکردند.

تقارن این ایام با آغاز سال تحصیلی جدید یک تقارن زیبا و پربرکتی است تا تمامی دانشجویان و دانش آموزان که آینده سازان اصلی جامعه هستند بتوانند با ابتکار و خلاقیتهای جدید دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مایوس کنند.

شورای اسلامی شهر یزد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام هشت سال دفاع مقدس، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که همانا یادآور شجاعت و ایثارگری رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی هشت ساله است به ساحت مقدس حضرت بقیه ا… الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری، مردم شهید پرور و همه رزمندگان و همچنین فرا رسیدن شروع تحصیلات سال جدید را به تمامی دانش آموزان و فرهنگیان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق خدمتگزاری و ادامه راه شهیدان را برای همگان مسالت می نماید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا