رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه از برگزاری آموزش کمک های اولیه ویژه اعضای جوانان هلال احمر در راستای طرح اوقات فراغت تابستانه شوق رویش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / خلیل اکرمی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه اظهار داشت : آموزش کمک های اولیه و امداد یکی از اهداف مهم جمعیت هلال احمر ابرکوه می باشد.

رئیس جمعیت هلال احمر ابرکوه گفت : با هدف بالا بردن سطح آگاهی مردم شهرستان ابرکوه در برابر حوادث، سوانح و بلایا و ... دوره های آموزشی کمک های اولیه و امداد در سطح محلات و اقشار مختلف بویژه اعضا جوانان در فصل تابستان و اوقات فراغت که این فعالیت در قالب طرح شوق رویش برگزار شد .

 اکرمی تصریح کرد : در این دوره آموزشی اعضا جوانان و شرکت کنندگان علاوه برگذراندن اوقات فراغت تابستانی خود با اصول امداد و کمک های اولیه  و آشنایی با هلال احمر به صورت تئوری و عملی آشنا شدند ، تا بتوانند  در تحقق شعار هر خانواده یک امداد گر موثر باشند .

این مقام مسئول خاطر نشان کرد : در طرح شوق رویش که ویژه غنی سازی اوقات فراغت تابستانه جوانان پیش بینی شده برنامه های مختلفی در کانون ها و باحضور پرشور اعضا جوانان خواهر و برادر اجرا شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا