به گزارش خبرنگار یزدفردا ":تیر چراغ های معابر این شهرک برافراشته شده است ولی از روشنایی خبری نیست و امروز فردا باید شاهد حادثه های باشیم و به دنبال مقصر بگردیم که تهایتا برای مردم نفعی نخواهد داشت.مدت مدیدی است که شهرداری یزد به تعهدات خود در مورد روشنایی معابر مسکن مهر بلوار مدرس عمل کرده و منتظر نصب چراغ ها توسط شرکت توزیع هستیم تا معابر مسکن مهر از روشنایی استاندار شهری برخوردار شوند .

یزدفردا "روشنایی معابر شهرک مسکن مهر بلوار مدرس همچنان تامین نشده است . 

به گزارش خبرنگار یزدفردا ":تیر چراغ های معابر این شهرک برافراشته شده است ولی از روشنایی خبری نیست و امروز فردا باید شاهد حادثه های باشیم و به دنبال مقصر بگردیم که تهایتا برای مردم نفعی نخواهد داشت.

یکی از ساکنین این شهرک به خبرنگار یزدفردا گفت" مدت مدیدی است که شهرداری یزد به تعهدات خود در مورد روشنایی معابر مسکن مهر بلوار مدرس عمل کرده و منتظر نصب چراغ ها توسط شرکت توزیع هستیم تا معابر مسکن مهر از روشنایی استاندار شهری برخوردار شوند .  

محمد ساکن دیگر این شهرک هم در این رابطه اظظهار داشت  :شهرداری یزد با تمام مشکلات مالی موجود  و اهمیت روشنایی معابر در تصادفات شهری  اقدام به نصب تیر برق بلوارهای مسکن مهر در بلوار مدرس کرده وجادارد بدینوسیه از شهردار یزد تشکر کنیم و امیدواریم شرکت توزیع برق هم در راستای تعهدات خود عمل کرده و یکی از مشکلات حیاتی ساکنین این مناطق را حل کند .

با توجه به اینکه  روشنایی معابر در ایجاد تصادفات شهری را مهم است امید واریم بیش از پیش شاهد همکاری های فرا بخشی بین ارگانهای دولتی و نیمه دولتی باشیم تا خدمات به صورت مطلوب تری به مردم ارائه شود و مردم طعم خدمت بی منت را لمس کنند .

یزدفردا آمادگی انتشار توضیحات ادارات زیربط را اعلام می کند 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا