با نمایش فیلم "تمرینی برای اجرا" ساخته محمدعلی سجادی،سالن سینمای گروه "هنر و تجربه"در مجتمع سینمایی تک یزدآغاز به کار کرد.

 

 

علی غیاثی ندوشن مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در آیین افتتاحیه این مراسم،اظهار داشت: این گروه با هدف حمایت از آثار سینمایی کوتاه، بلند و مستند فیلمسازان یزدی به ویژه فیلمسازان جوان که از معیارهای هنری و فرهنگی نیز برخوردار هستند تشکیل شد.

وی دلیل دیگر راه اندازی گروه هنر و تجربه ،افزود:سالن هنرو تجریه همچنین فیلم هایی که به هر دلیل امکان رسیدن به اکران تجاری برای آنها فراهم نشده است را اکران می نماید.

وی تاکید کرد: این گروه سینمایی با هدف تقویت سطح کیفی سینما و ایجاد انگیزه برای فیلمسازان جوان، برای خلق آثار سینمایی ارزشمند فعالیت خود را آغاز کرده و همانطور که از نام آن برمی آید آثاری را به نمایش خواهد گذاشت که از معیارهای هنری لازم برخوردار باشند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد همچنین گفت:استان یزد ششمین استانی است که سالن سینمای گروه "هنر و تجربه"را راه اندازی کرده است.

یاداور می شود،مراسم افتتاح هنروتجربه در یزد با حضور محمدعلی سجادی، محسن امیریوسفی، جعفر صانعی مقدم، امیرحسین علم‌الهدی، بهتاش صناعی‌ها و میثم مزلقانی برگزار شد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا