گردهمایی مدیران کل سابق امور اقتصادی و دارایی استان یزد در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی به مناسبت روز تکریم خانواده و بازنشستگان در محل ساختمان مالیه قدیم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، استفاده از تجربیات مدیران سابق و بازنشسته، تکریم و تجلیل از  تلاش ها و زحمات آنان در دوران تصدی مدیریت این اداره کل و تجدید خاطرات گذشته فرهیختگان و پیشکسوتان این عرصه از اهداف برگزاری این گردهمایی اعلام شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در این گردهمایی با قدردانی از تلاش های اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان در بخش های مختلف مالی، نظارتی و اجرایی، برگزاری این گردهمایی را گامی برای استفاده از تجربیات پیشکسوتان دانست.

" سید محمد رضا سید حسینی " گفت: امیدواریم این گونه فعالیت ها و اقدامات ابتکاری، الگویی برای سایر دستگاههای اجرایی استان باشد و آنها نیز اقدامات مشابه را انجام دهند.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد نیز در این گردهمایی با تبریک روز تکریم خانواده و بازنشستگان از حضور پیشکسوتان و مدیران سابق این مجموعه ابراز خرسندی کرد و از خدمات و تلاش های آنان در دوران مدیریتی قدردانی کرد.

" علی نمازی "، پیشکسوتان و به خصوص مدیران باسابقه را سرمایه و گنجینه ارزشمند تجربه دانست و از آنان خواست تجربیات گذشته خود را در اختیار این مجموعه قرار دهند.

مدیر کل امور مالیاتی استان یزد هم با اشاره به وظایف مهم این اداره کل در وصول مالیات و تامین درآمدهای دولت گفت: وصول مالیات باید با ساز و کارهای خود انجام و در این زمینه شرایط اقتصادی مردم و فعالان اقتصادی نیز لحاظ شود.

" سید رضا نوربخش " با ابراز خرسندی از حضور در کنار مدیران فرهیخته امور مالیاتی اظهار امیدواری کرد: بتوانیم از تجربیات گرانبهای مدیران سابق در امور اجرایی و به خصوص بخش مالیاتی استنفاده کنیم.

مدیران سابق امور اقتصادی و دارایی استان یزد نیز ضمن بازدید از قسمت های مختلف ساختمان مرمت شده مالیه قدیم و بیان خاطرات گذشته خود از برگزاری این گردهمایی و همچنین ابتکار عمل اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در برگزاری  این گردهمایی و مرمت و بازسازی ساختمان مالیه قدردانی کردند.

در این مراسم از مدیران کل سابق امور اقتصادی و دارایی استان یزد با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

مهدی ابراهیمی، علیرضا نیک اعتقاد، سید مهدی حسینی، سیروس اشرف زاده ، سعید سامانی پور، اصغر حسینی، یاسان ملکی ، حجت الله اروجی ، محمد علی محقق و مراد علی میر به ترتیب از سال 58 تا 93 مدیریت اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد را بر عهده داشته اند.

همچنین مدیریت اداره کل امور مالیاتی استان یزد که از سال 81  از اداره کل اقتصاد و دارایی جدا و مستقل شده  تا سال 89  بر عهده محمد امین وزیریان و سید ناصر ابراهیمی بوده است.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا