تعاونی تبلیغات دانش بنیان پیشگامان پرواز با همکاری موسسه فرهنگی هنری شهر هنر و رسانه اولین دوره پیشرفته گیمفیکیشن را در یزد برگزار نمود.

به گزارش روابط عمومی پیشگامان رسانه و آگهی زبده، تعاونی تبلیغات "پرواز"، با همکاری موسسه فرهنگی هنری شهر هنر و رسانه، اولین دوره آموزشی گیمفیکیشن ( بازیگونگی ) در یزد را برگزار نمود.

این دوره یک روزه با هدف حداکثر سازی بهره وری، افزایش فروش، آموزش و افزایش تعامل با مخاطب، با حضور مدیران و کارشناسان حوزه کسب و کار و علاقمندان به روشهای نوین بازاریابی، ساعت 9 صبح پنجشنبه 8 مهرماه 1395در سالن همایشهای پارک علم و فناوری اقبال آغاز بکار نمود. در این دوره شرکت کنندگان با چگونگی بهره گیری از پارامترهای بازی گونه برای اهداف و اقدامات کاملا جدی، به عنوان برترین و مهمترین نقطه مشترک بین همه انسان ها و استفاده از  آن  برای "ایجاد حس رضایت" و "تعامل بیشتر برای مشارکت" در مخاطب و به اصطلاح معتاد کردن مخاطب به سرویس یا محصول یا خدمت ارائه شده آشنا شدند.

همچنین در این کارگاه کاربرد گیمیفیکیشن در طراحی محصول، کسب و کار، تبلیغات و بازاریابی، تعاملات سازمانی، شهر هوشمند، پزشکی و درمان و... بحث و گفتگو شد. شایان ذکر است بنا بر اظهار مسئولان برگزارکننده، این دوره ها بصورت تکمیلی، کاربردی و تخصصی در آینده ای نزدیک ادامه خواهد داشت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا