صداوسیمای مرکز یزد همزمان با آغاز ماه محرم و برپايي عزاداري حضرت اباعبدالله الحسين (ع)، با تدارك ويژه برنامه‌هايي به استقبال ماه محرم مي‌رود.

به گزارش روابط عمومي صداوسیمای مرکزیزد شبکه تابان و صدای یزد با توليد و پخش برنامه‌هاي متنوع در قالب هاي مستند و تركيبي در ايام محرم ياد و نام شهيدان كربلا را گرامي مي‌دارد..

 برنامه های نخل ماتم ، حسینیه ایران و سبوی عشق ازجمله برنامه های صدای یزد است.

برنامه نخل ماتم از روز اول محرم تا سیزدهم محرم از ساعت 17:15 الی 19:15 به مدت 60 دقیقه به تهیه کنندگی جلال اقتصادی و راضیه دهقانی زاده و گویندگی امیدحسین مرشدی – سعیدطالبی پور –الهه دهقانپور و مهدیه شریفی از صدای یزد پخش می شود .

ویژه برنامه حسینیه ایران، پخش زنده هیئت های عزاداری را ازشب ششم محرم تاشب عاشورا هرشب ازساعت 18:30الی 23 به سمع شنونده های رادیو یزد می رساند.

برنامه سبوی عشق به معرفی هیئتها ونوحه خوانان یزدی می پردازد و هرروز از ساعت15الی16از رادیو یزد پخش می شود. سبوی عشق را حمیدرضا امیری تهیه و علی بهروئیان  گویندگی می کند.

 

همچنین سیمای تابان در ایام محرم ویژه برنامه هایی را تدارک دیده است.

 

برنامه تلویزیونی صبح عالي بخير با حضور هیئتهای عزاداری بطور زنده از شبکه تابان پخش می شود.

در این برنامه هیئتهای استان به طور زنده به سینه زنی و نوحه ثرایی می پردازند.

صبح عالی بخیر به تهیه کنندگی سیدمحسن شمس الدینی و کارگردانی مهدی کارگر هر روز ازساعت 7:30 الی9 از شبکه تابان پخش می شود.

برنامه اینجا خیمه ای برپاست هرشب از ساعت 21الی22:30 عزاداری هیئتها را از حسینیه قلعه کهنه و حسینیه بزرگ فهادان و حسینیه شاهزاده فاضل بطور زنده از شبکه تابان پخش می کند. اینجا خیمه ای برپاست به تهیه کنندگی علی محمدخادمی فرید سعادتمند و اسماعیل ثقفی از شب اول محرم از شبکه تابان پخش می شود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا