به مناسبت شروع سال تحصیلی و همزمان با هفته دفاع مقدس ، نمایشگاه و جلسه روایتگری ارزش های دفاع مقدس توسط کانون های دانشجویی هلال احمر دانشگاه فرهنگیان برگزار گردید

محمد زارع سروی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد اعلام کرد؛ همزمان با شروع سال تحصیلی و تقارن آن با هفته دفاع مقدس کانون دانشجویی هلال احمر در پردیس شهیدان پاکنژاد با برپایی نمایشگاه عکس ، دست نوشته و وصیت نامه شهدای امدادگر و برپایی چادر سلامت به انتشار بخشی از رشادت های امدادگران جمعیت هلال احمر در دوران دفاع مقدس برای دانشجویان جدیدالورود پرداختند .

همچنین کانون دانشجویی هلال احمر در پردیس حضرت فاطمه الزهرا (س) نسبت به برگزاری جلسه روایتگری و خاطره گویی با حضور زارع زاده ، رزمنده و راوی دفاع مقدس اقدام نمودند . بخشی از این جلسه به پرسش و پاسخ در مورد دوران دفاع مقدس همراه بود که با استقبال خوب دانشجو معلمان مواجه شد .

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد در خاتمه بیان داشت: هدف از برگزاری این برنامه ها آشنایی بیشتر دانشجویان با ارزش های دفاع مقدس و روایت بخشی از رشادت ها و جانفشانی های شهدای امدادگر برای قشر جوان جامعه خصوصا معلمان آینده می باشد .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا